Miksi homot ovat neitimäisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hetero.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hetero.

Vieras
Miksi kaikki homot ovat naismaisia neitejä?

Ääni on kuin teinipojan kimitystä.

Eikö homoilla ole testosteroinia elimistössä vai onko estrogeeni korvannut sen?

Ei todellakaan ole kaikki. Oma kamuni on äijä johon ihastuin joskus palavasti kun oltiin teinejä. Sen homous oli mulle täys yllätys eikä se tyyppi menisi nytkään homosta.

Miksi kaikki heterot ovat niin miehekkäitä komeita miehiä,joilla kaikilla on atleetikon urheilullinen kroppa ... Vai olenkohan nyt vain syyllistynyt yleistykseen?

Sen takia jotkut on naisellisia, että yhteiskunnassa on ennakko-oletuksena, että miehistä tykkäävä henkilö on nainen. Jotkut homomiehet sisäistävät sen feminiinisen roolin ja siitä tulee osa sukupuolisen ilmaisun tyyliä. Mutta aina on myös homoja, jotka ovat tavallisen miehekkäitä tai jopa korostuneen miehisiä. Walesilainen rugby-pelaaja Gareth Thomas tuli pari vuotta sitten ulos kaapista. Samoin amerikkalaisen jalkapallon Michael Sam. Jotkut amerikkalaiset koripalloilijat on homoja, jne.

Osittain naisellisen homon stereotypia voi johtua siitä, että miehiset homot ei kehtaa tulla ulos kaapista sen takia. Eli itseään vahvistava ennakkoluulo.

Ja miksihän monet lesbot kävelevät kuin miehet, leikkovat tukkansa oudoksi, ottavat lävistyksiä jne. Miksei voi olla naisellinen lesbo??? Mielestäni lesbot ovat pikemminkin transuja, hiukan oudommalla tavalla vaan...

Miksi kaikki heterot ovat niin miehekkäitä komeita miehiä,joilla kaikilla on atleetikon urheilullinen kroppa ... Vai olenkohan nyt vain syyllistynyt yleistykseen?

Et sinäkään mitään sille voi, että aloittaja on aika pitkälti oikeassa. Ei kaikilla ääni ole kimeä, mutta suurimmalla osalla on naismaiset eleet ja liikehdintä. Osa varmaan opettelee ne, mikä on raivostuttavaa, mutta monilla on koko elimistö jotenkin kummallinen.

Me ollaan ainakin ihan tavallisia junttipoikia joilla on ihan tavallinen ääni. Kaverit ei edes epäile että ollaan enemmän kuin kämppiksiä. Baarissa naiset yrittää iskeä.

mun tumtemat homot ja lesbot ovat kyl ihan tavallisia ihmisia. ei niist ulos pain kuule eika nae mitaan. no yks harrastaa teatteria yms eli ulkoinen viestinta on korostuneempaa ja monen mielesta homoa koska vain naiset saavat olla ulospainsuuntautuneita. mut niin on kyl kaikilla heteroillakin jotka ovat teatteri tms maailmassa mukana paljon.

Kukaan ei arvaa mua homoksi kun löntystelen katuja Slayer-paita päällä tukka silmillä. Mitä varten homojen aina luullaan olevan jotai kukkakeijuja, tai sitten jotai kalapuikkoviiksisiä koppalakkeja? Meitä on kuule ihan tavallisia.

Mun mies hoksasi olevansa homo 16 vuoden avioliiton jälkeen. Tapasi itseään 8 v nuoremman homomiehen, joka kävelee silleen perse keikkuen mutta muuten ei ole kamalan neiti. JA nyt exäni 6kk seurustelun jälkeen alkaa näyttää ulkoisesti ihan homolta...totesin tän hänet pitkästä aikaa nähdessäni. Ilmeisesti seura tekee kaltaisekseen? Tiukkaakin tiukemmat farkut, tiukka "nahka"pusakka, kaulahuivit jne.

Mä olenkin aina miettinyt että miksi mä en välitä "olla erityisen naisellinen" vaikkei pienintäkään kiinnostusta naisiin päin ole, mutta siis munhan täytyy olla transu! Tosin en mä varsinaisesti yritä näyttää mieheltäkään, kunhan nyt vain pukeudun miten haluan, enkä karsasta miestenkään vaatteita ja leikkaan tukkani oudosti. Vai mikä kumma sekasikiö mä mahdankaan olla?

Olen itse aika tylsä mies mutta poikaystäväni on juuri sellainen söpöliini. Se tykkää käyttäytyä ''homomaisesti'' ja kovaäänisesti muitten seurassa, mutta kotona se on herkkä ja hiljainen sylikissa. Suurimmaksi osaksi se on esitystä, kun tietää että ärsyttää sillä monia. Ihan hauskaa joskus, mutta pelkään välillä että se hakataan. Olen pyytänyt että lopettaisi sen, mutta siitä se on hauskaa, niin ei lopeta.

Yhteistyössä