Miksi hoikat naiset miellyttää enemmän silmää kuin muodokkaat ja normaalit? Eikö olisi parempi ihailla normaaleja?

  • Viestiketjun aloittaja vihastunut
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23109011]Ehkä johtuu siitä, että miehesi on salaa homo, jos katselee pojannäköisiä naisia?[/QUOTE]

niin juu, tän mä olin unohtanut.. mun mies on selkeä piilopedofiili kun tykkää musta nim. 178cm/58kg
 
Taas tätä.
Miksi hoikkaa saa sanoa nälkäkurjeksi, mutta jos painoindeksi on vähän ylipainon puolella, niin sitten onkin "muodokas" ja "aito nainen"?

En mä kysyisi, mikä miehiä vaivaa. Mä kysyisin, mikä naisia vaivaa?
 
"vieras"
Tutkimusten mukaan nainen pitää laihempaa kroppaa kauniimman näköisenä, kuin mitä mies. Mies pitää eniten koon 42 naisesta, normaalipainoisesta. Makuja on silti tosi monia, toinen tykkää hoikasta, toinen muhkummasta. Kaikille löytyy varmaan ottajansa. Ap:lla muutama ylikilo, varmasti näytät hyvältä, kuin myös hoikemmatkin näyttää hyvältä.



Media luonut muotikäsityksen, että pitää olla tosi hoikka, silti isot rinnat. Siksipä Hollywoodissa monet hoikkia, joilla silikonit.

Mutta onneksi meillä ihmisillä on myös omat aivot ja omat mielipiteet.
 
"samma här"
Taas tätä.
Miksi hoikkaa saa sanoa nälkäkurjeksi, mutta jos painoindeksi on vähän ylipainon puolella, niin sitten onkin "muodokas" ja "aito nainen"?
Mä oon samaa mieltä, vaikka mä olen se ylipainoinen. :D En koe olevani yhtään sen aidompi kuin hoikemmat kanssasisareni. Jos nyt jonkun esimerkin tähän ottaa, niin esimerkiksi Kalastajanvaimo nykyisellään on mun mielestä aika laiha, kuitenkin hyvinkin aito nainen. Samoin tältä palstalta Rukoilijasirkka (en muista nykyistä nikkiä, sori) on käsittääkseni aika hoikka (ei laiha), mutta kukaan ei voi väittää, etteikö hän olisi aito nainen. Kaikki me ollaan, hitsi vie! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Media luonut muotikäsityksen, että pitää olla tosi hoikka, silti isot rinnat. Siksipä Hollywoodissa monet hoikkia, joilla silikonit.
En nyt syyttäisi pelkästään mediaakaan tästä. Kyllähän siinä on taustalla miesten luontainen viehtymys isorintaisiin, hoikkavyötäröisiin ja leveälanteisiin naisiin. Luonnostaan sellaisia ääritapauksia ei ole kovin paljon, hoikat on usein pienirintaisia jne. Plastiikkakirurgia on mahdollistanut helpon ratkaisun, eli isojen tissien pulttaamisen luonnostaan hoikkaan varteen.
 
"vieras"
En nyt syyttäisi pelkästään mediaakaan tästä. Kyllähän siinä on taustalla miesten luontainen viehtymys isorintaisiin, hoikkavyötäröisiin ja leveälanteisiin naisiin. Luonnostaan sellaisia ääritapauksia ei ole kovin paljon, hoikat on usein pienirintaisia jne. Plastiikkakirurgia on mahdollistanut helpon ratkaisun, eli isojen tissien pulttaamisen luonnostaan hoikkaan varteen.
No juu, totta puhut
 
"vieras"
No eiköhän se ole niin, että makuja on yhtä monta kuin ihmisiäkin ja jokaiselle löytyy varmasti omat ihailijansa.

Mä en muuten tajua, miksi aina vartaloiden "paremmuudesta" keskustellessa käytetään argumenttina sitä, mikä on miesten mieleen. Siis oikeesti, mulle on aivan herttaisen yhdentekevää jos joku tutkimus kertoo, että miehet tykkää eniten vaikka niistä koon 42 naisista. Mä itse en viihdy niin isona ja piste! Parhaiten viihdyn tosi hoikkana ja sirona, enkä ehkä ole silloin useimpien miesten mielestä mikään superhottis kun tissitkin on pienet ja niin pois päin, mutta itse olen silloin kotonani omissa nahoissani ja itsevarma, ja se välittyy kyllä ulospäinkin. Ja kuten sanottu, jokaiselle vartalotyypille löytyy kyllä ihailijansa, jos sitä nyt niin tärkeänä pitää. ;)
 
"vieras"
Kyllä niitä on semmosiakin miehiä, joiden katseet tuppaa viipymään pikemminkin muodokkaissa kuin hoikissa naisissa.
Mä en tajua tätä vastakkainasettelua, että hoikka vs. muodokas. :D Ihan kuin hoikka ei voisi olla muodokas, vaaaditaanko niihin muotoihin nimenomaan ylenmäärin läskiä? Itseltäni löytyy hoikkana kyllä kurveja ihan kivasti, tissit nyt ei mitkään valtavat ole, mutta tunnen myös hoikkia naisia joiden rinnat on kokoa D tai tupladee. Ja itselläni on esimerkiksi muodokkaat sääret ja pylly, kun lihaksia löytyy sopivasti.
 
,,.,,.
voihan miehes tykätä hoikista naisista ja hiukan rehevämmistä naisista? onko se mieltymys aina oltava jokotai? itse ainakin huomaan katselevani kaikenkokoisia miehiä, yleensä ulkonäössä eniten mun huomiota kiinnittää silmät ja kasvot yleensäkkin, muuten voi olla kalju,pitkätukka,hoikka,lihaksikas, vatsakas Yms. kokonaispaketti siis ainakin itselläni ratkaisee.

itse olen nbyt 163cm/72kg, joten ylimääräistä on kymmenisen kiloa ainakin, tiedostan sen, että varmasti olisin seksikkäämpi 62kg, sinne tähtäänkin tällä hetkellä, olenpa joskus painanut 80kg ja silloin vasta kamalan näköinen olinkin, se läski kun tuppaa myös kasvoissa näkymään.
 
"vieras"
En nyt syyttäisi pelkästään mediaakaan tästä. Kyllähän siinä on taustalla miesten luontainen viehtymys isorintaisiin, hoikkavyötäröisiin ja leveälanteisiin naisiin. Luonnostaan sellaisia ääritapauksia ei ole kovin paljon, hoikat on usein pienirintaisia jne. Plastiikkakirurgia on mahdollistanut helpon ratkaisun, eli isojen tissien pulttaamisen luonnostaan hoikkaan varteen.
Ne ketkäs niitä media moguleita onkaan olleet esim. Hugh Hefner. Media on sitä mitä ihmisetsyö silmiään ja korvillaan. Sitä tulee joka tuutista. Sieltä ne habituksemme idolit syntyy. No millaisiin vartaloihin naisilla sitten on luotainen viehtymys?
 
"vieras"
On hoikkia harmaavarpusia ja pulleita kaunottaria :) Mä katselen ihmisiä jotka herättävät kiinnostuksen,ei ne laihat välttämättä sen enempää tapetista erotu. Mä olen 173cm ja synnytyksen jälkeen painoin tuon 72kg ja omaan silmään oli kyllä ylimääräistä ihan tarpeeksi..muuallakin kuin pyllyssä ja tisseissä. Että ihan läskiä se oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne ketkäs niitä media moguleita onkaan olleet esim. Hugh Hefner. Media on sitä mitä ihmisetsyö silmiään ja korvillaan. Sitä tulee joka tuutista. Sieltä ne habituksemme idolit syntyy. No millaisiin vartaloihin naisilla sitten on luotainen viehtymys?
En tiedä tuohon yhtä ilmeistä vastausta. Naisella ne ulkonäköpiirteet liittyy oletettuun lisääntymiskykyyn. Miehellä kai yleinen hyvävartaloisuus. (Juu, oli ympäripyöreästi sanottu.)
 
"vieras"
En tiedä tuohon yhtä ilmeistä vastausta. Naisella ne ulkonäköpiirteet liittyy oletettuun lisääntymiskykyyn. Miehellä kai yleinen hyvävartaloisuus. (Juu, oli ympäripyöreästi sanottu.)
Osaatko linkittää jotain sivustoa missä noi piirteet on lueteltu. Muistaakseni siellä mainitaan myös piirteitä joita naiset pitää miehissä parhaina lastenteon kannalta.
 
"vieras"
Juu se on evoluution sanelemaa, että mies tykkää naisista, joilla on iso povi, hoikka uuma ja muodokas peppu. Nainen taas pitää miehistä, jotka ovat pitkiä ja lihaksikkaita. HUOM! Poikkeuksia löytyy tietenkin, makuasioitahan nämä, joku nainen voi toki tykätä lyhyestä ja pienikokoisesta miehestä ja samoin mies voi pitää päärynänmallisesta naisesta.
 
Millä oikeudella väität, että hoikat naiset eivät ole normaaleja????
Kuka sanoo, että normaali nainen on kurvikas, tai lievästi tukeva???
Itse oon aina ollut hoikka. Kyllä minäkin lihon, jos hemmetisti syön, liikunta ei kurveja anna. Olen sellainen kuin olen. Toiset tykkää ja toiset ei, mutta arvostelua en siedä.
Lihaviakaan ei saa läskiksi kutsua, miksi hoikkaa saa aina haukkua?
Niin ja miten niin nälkäkurki?? Pitäisikö sitä kaikkien alkaa ahmatiksi. Kyllä hoikatkin syövät, eikä ole nälkä... älä sekoita anorektikoihin, niillä on sairaus.

Ole sinä ihan rauhassa mikä olet ja anna toisten olla myös omia itsejään. Luuletko oikeasti, että geenit on samanlaiset kaikilla?

Aito nainen... hah!
 
"vieras"
"Women, on average, tend to be more attracted to men who display a high-degree of facial symmetry, masculine facial dimorphism,[9][10] are taller than them and who have a relatively narrow waist, a V-shaped torso, and broad shoulders."
 
Itse olen kokoa 44 ja kyllä tuntuu kiinnostusta riittävän vähän joka suunnalta, ei todellakaan ole kommentoitu lihavaksi yms. päinvastoin.
Sama kokemus. Olen laihduttanut kokoon 42, enkä usko että jos nyt olisin etsimässä miestä, se olisi läskeistä kiinni. Hyvin niitä kiinnostuneita tuntui riittävän viime syksynäkin kun deittailin ja kiloja oli n. viisi enemmän.
 
"Mamma italiana"
monesti hoikka nainen saa kauniimpia ja istuvia vaatteita. monesti hoikka nainen on motivoitunut hoitamaan itseààn ja hankkimaan uusia vaatteita ja asusteita. monesti hoikka ihminen on myòs itsevarma ihminen. nàin hiemna kàrjistetysti.
 
Ksantippa S.
Jos mies on katsellakseen toisia naisia, hän katselee niitä. Ja jos olisit kokoa 34, hän ehkä katselisi koon 42-44 naisia. Eikä siinä mitään pahaa ole. On toki ihanaa miellyttää miestään muotonsa puolesta, mutta tärkeintä on olla terve ja tykätä itsestään.
 
hermaana
Mun mies katsoo kadulla naisia (tosin yllättävän vähän) ja poikkeuksetta kaikki on pienempiä kuin mä. Nyt viimesillään raskaana ja painoa hieman reilu 100kiloa. Eikä haittaa yhtään jos mies kattelee. Usein saatan huomauttaakki sille jos nään jonku hyvän pyllyn... :D
Tosin mä oon ollu miehen kyydissä ja ajettiin työmaan ohi mis oli paidattomia hyväkroppasia namnam-miekkosia ja iskin kasvoni sivulasiin aika kovaa niitä kyylätessäni... :D
 

Yhteistyössä