V
vihastunut
Vieras
Mua on alkanut ärsyttää. Mä olen 168/72 ja ihan normaali vielä, mutta en mikään nälkäkurki, vaan ns. aito nainen, jolla muotoja, peppua ja rinnat, lantio. Raivostuttaa ihan älyttömästi jos esim. kaupungilla tulee vastaan hoikka nainen ja mies vilkaisee ja huomaan sen katseesta että pitää näkemästään. Ei tietenkään kommentoi mitenkään, kun ei halua näyttää sitä mulle. Mua rakastaa ja sanoo pitävänsä mun ulkonäöstä, koska mä olen mä. Ei kuitenkaan ikinä katso yhtä ihaillen vieraita mun kokoisia, muodokkaita naisia, vaan niitä hoikempia. Eli mun vartalo ei ehkä ole se ihanne kuitenkaan
Mikä miehiä vaivaa?
Vaatekaupoissa kokoa 40-44 saa usein pyytää erikseen ja tuon koon vaatteet ovat usein alimmalla hyllyllä. Mä olen niin kyllästynyt siihen, että hoikkia pidetään aina kauniimpina ja edustavampina. Kun naisen ei kuitenkaan luonnostaankaan kuulu olla mikään nälkäkurki, se ei ole tervettä. Joku voi toki olla luonnostaan, mut miksi ihmeessä pitää laihduttaa itsensä sellaiseksi. Vain jotta mahtuisi kokoon 36? Järjetöntä.
Vaatekaupoissa kokoa 40-44 saa usein pyytää erikseen ja tuon koon vaatteet ovat usein alimmalla hyllyllä. Mä olen niin kyllästynyt siihen, että hoikkia pidetään aina kauniimpina ja edustavampina. Kun naisen ei kuitenkaan luonnostaankaan kuulu olla mikään nälkäkurki, se ei ole tervettä. Joku voi toki olla luonnostaan, mut miksi ihmeessä pitää laihduttaa itsensä sellaiseksi. Vain jotta mahtuisi kokoon 36? Järjetöntä.