Miksi hitossa jumittaa...

nyt tuo painon pudotus??? \|O 10kg lähti hyvin,mutta nyt tuntuu ettei vaaka näytä alaspäin ei sitten millään.Vielä pitäs 5kg saada pois.Samanlailla olen noudattanut pisteiden laskua,enkä ole mihinkään sortunut.Pitäsköhän minunkin kokeilla paastoamista?Voiko se olla vaarallista?mitä oireita siitä voi tulla? :ashamed: Tyhmänä kyselen.Juodaanko siinä vain pelkästään ja mitä?ja kuinka kauan? :whistle:

Shaina
Mullakin muuten tökkäs pari viikkoa sitten ja tuntui, että alkoi pikemminkin paino nousemaan! Ja nousihan se 800g.. :/

Mie en vielä tiputtanut pistemäärääni siihen 18 vaikka sitä mulle nyt suositellaankin, vaan oon syönyt 20 pojoa. Saa nähdä miten paaston jälkeen lähtee liikkeelle. Toivoisin, ett kilon verran jäis paastosta pysyväksi. Eihän tää paasto mikään laihdutuskikka ole, nestettähän tässä vain lähtee enimmäkseen.

Ei paasto ole terveelle ihmiselle vaarallinen. Mut kaikille se ei kuitenkaan sovi. Mun kaveri on yrittänyt parikin kertaa, mut se menee niin huonoon kuntoon ettei pääse sohvalta pois. Pari päivää on ollut, mut sit verensokeri laskee liikaa. Suklaapalasilla ollaan saatu se tolpilleen ja pitäähän se uskoa, että hälle ei tämmönen juttu käy. Eihän sitä kuiten tiedä, ennenkuin kokeilee. Jos paasto kiinnostaa :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 08:27 Shaina kirjoitti:
Mullakin muuten tökkäs pari viikkoa sitten ja tuntui, että alkoi pikemminkin paino nousemaan! Ja nousihan se 800g.. :/

Mie en vielä tiputtanut pistemäärääni siihen 18 vaikka sitä mulle nyt suositellaankin, vaan oon syönyt 20 pojoa. Saa nähdä miten paaston jälkeen lähtee liikkeelle. Toivoisin, ett kilon verran jäis paastosta pysyväksi. Eihän tää paasto mikään laihdutuskikka ole, nestettähän tässä vain lähtee enimmäkseen.

Ei paasto ole terveelle ihmiselle vaarallinen. Mut kaikille se ei kuitenkaan sovi. Mun kaveri on yrittänyt parikin kertaa, mut se menee niin huonoon kuntoon ettei pääse sohvalta pois. Pari päivää on ollut, mut sit verensokeri laskee liikaa. Suklaapalasilla ollaan saatu se tolpilleen ja pitäähän se uskoa, että hälle ei tämmönen juttu käy. Eihän sitä kuiten tiedä, ennenkuin kokeilee. Jos paasto kiinnostaa :)
Eli juotko vain pelkästään ja mitä?ja kuinka paljon päivässä?mua kiinostais kokeilla. :)

Shaina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 08:30 sähäkkä kirjoitti:
Eli juotko vain pelkästään ja mitä?ja kuinka paljon päivässä?mua kiinostais kokeilla. :)
Juon Biottan luomumehuja. Niitä on joka lähtöön, greippiä, tomaattia, vihannesta, selleriä, rypälettä, puolukkaa... kyllä varmaan jokaiseen makuun jotain löytyy :) Lisäksi juon vihreetä teetä ja vettä.

Paastolla päivittäinen kalorimäärä pitäis olla n. 400 kcal. Jos juo liikaa, niin nälkä vaivaa. Tolla rajalla elimistö tipahtaa sille paastokulutukselle. Jota laihdutuksessa ei missään nimessä suositella :whistle:

Itse oon laskenut suurinpiirtein, että tuo määrä ei ylity. Niissä pulloissa on aina juoman kalorimäärät, niin voi seurata. Keskimäärin menee noin 6-7 dl mehuja. Ne on tosi makeita, joten laimennan ne vedellä. Jotku hörppii ne sellaisenaan.

Suolentyhjennys tietty joka päivä, mielellään pari kertaa, mutta mie teen nyt vaan kerran. Kun ei oikein löydy sitä aikaa istua pöntöllä kun tuo vuoden ikäinen poikanen pyörii täällä nurkissa kiusanteossa ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 08:22 sähäkkä kirjoitti:
nyt tuo painon pudotus??? \|O 10kg lähti hyvin,mutta nyt tuntuu ettei vaaka näytä alaspäin ei sitten millään.Vielä pitäs 5kg saada pois.Samanlailla olen noudattanut pisteiden laskua,enkä ole mihinkään sortunut.Pitäsköhän minunkin kokeilla paastoamista?Voiko se olla vaarallista?mitä oireita siitä voi tulla? :ashamed: Tyhmänä kyselen.Juodaanko siinä vain pelkästään ja mitä?ja kuinka kauan? :whistle:
:wave: Täällä kohtalotoveri!! Että ottaa aivoon, vaikka kuin laihduttaa ja laskee pisteitä kuten ennen niin silti tökkii!! Mulla lähti kans 10 kiloa suht sujuvsti mutta nyt kun ois vielä 5 kiloa puotettavaa niin ei millään. Ja vaikka oon jo normaalipainossa niin tuntuu että on vaan jotenkin pullukka vieläkin. :headwall:
Mutta eiköhän me taistella! Tsemppiä kaikille laihduttajille!!

Täällä myös yks kohtalotoveri! 5 kg pitäs munkin saada pois, mut kun jumittaa niin jumittaa. Lenkillä käyn kaks kertaa päivässä ja syömistä oon vähentäny silleen et kuluttaisin enemmän kun syön ( en laske pisteitä, ihan oma dieetti). herkkuja en syö juuri lainkaan, joskus kahvin kanssa pari piparia mut harvoin. Tää kuullostaa ihan luonnonlakien vastaiselta, mut jostain syystä paino ei vaan tipu, auttakaa!! \|O

Mulla kävi samalla tavoin, 10 kg lähti hyvin ja tasaisesti, sitten tökkäs. Paino ei vain tippunut, vaikka noudatin ruokavaliota ja liikuin. Sitten katosikin motivaatio ja jätin koko homman. Painoa ehti tulla takaisin puolitoista kiloa. Sitten sain motivaatiosta kiinni ja aloitin ruokavalion uudelleen. Alkoikin kummasti tapahtua - viikossa lähti reilu kaks kiloa! Eli maalaisjärjellä ajattelin, että annoin elimistöni hieman levähtää ja palautua laihtumisesta. Nyt taas onnistuu ja laihduttaminen jatkuu suurella innolla! Tsemppiä teille ( meille) kaikille.

Yhteistyössä