Miksi himoitsen muita miehiä, mutten omaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pulassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pulassa"

Vieras
En ole kauhean seksuaalinen, mutta ovulaation aikaan alkaa aina tehdä mieli..ei kuitenkaan omaa miestä, vaan mieleni tekisi jotain ihanaa ja hellää rakastajaa ;) Oma mieheni on hieman kovaotteinen, eikä meillä ole mitään romantiikkaa (en itsekään ole mikään romantikko), eikä meillä ole vielä lapsia. Mistä voisi johtua? Olen kiinnostunut kuulemaan kaikkia keittiöpsykologi-teorioita!

Suhde ei ole ihan ok kunnossa syystä tai toisesta kun et ole voinut edes kertoa kumppanillesi että hänen otteensa on sinun mieleen turhankin ronskeja. Mistäs hän voisi tietää jos et saa kerrottua. MiehetKÄÄN ei ole ajatustenlukijoita.

Suhde ei ole ihan ok kunnossa syystä tai toisesta kun et ole voinut edes kertoa kumppanillesi että hänen otteensa on sinun mieleen turhankin ronskeja. Mistäs hän voisi tietää jos et saa kerrottua. MiehetKÄÄN ei ole ajatustenlukijoita.

Tuossa on kyllä ideaa.. luulisin, etten siksi ole sanonut mitään, kun hän on muutenkin sellainen "macho" luonteeltaan, niin en jotenkin usko, että hän edes osaisi olla hellä vaan se on hänen tyylinä olla kovaotteinen..

no jos suhteessa ollaan sillä meiningillä, että mistään toisen tekemisistä on turha keskustella koska ne nyt ovat häntä itseään? Niin eihän silloin jää sulle oikein muuta ratkaisua tyytymättömyystilanteissa kuin alkaa nähä päiväunia, jos et lähtöäkään osaa tehdä.

Kamala virhe. Koet silloin olevasi tosi joustava ihminen, mutta tosiasiassa vain sulkeudut ja alat elää unelmissa. Tyytymiseen linnoittautuneen ihmisen kanssa on lopulta sen toisenkin ikävä elää.

no jos suhteessa ollaan sillä meiningillä, että mistään toisen tekemisistä on turha keskustella koska ne nyt ovat häntä itseään? Niin eihän silloin jää sulle oikein muuta ratkaisua tyytymättömyystilanteissa kuin alkaa nähä päiväunia, jos et lähtöäkään osaa tehdä.

Kamala virhe. Koet silloin olevasi tosi joustava ihminen, mutta tosiasiassa vain sulkeudut ja alat elää unelmissa. Tyytymiseen linnoittautuneen ihmisen kanssa on lopulta sen toisenkin ikävä elää.

Voi miten fiksusti sanottu! :) Itse olen ajatellut myös, että tähän voisi vaikuttaa sekin, kun itse koen olevani ihan kivannäköinen ja olen aina saanut miehiltä paljon huomiota, mutta nykyinen ei anna minun juuri viettää aikaa muiden miesten kanssa, jolloin en enää saa tuota positiivista huomiota, kun omani tyytyy lähinnä muistuttamaan lihomisistani tai pienistä rinnoistani yms...

Hmmm.... aika sekavasti kirjoitettu.

Yhteistyössä