Miksi helvetissä kumiankkojen pohjassa on reikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Insinööri Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Insinööri Isä

Vieras
Muksumme on rakastunut kumiankkoihin ja niitä on n. 20kpl. On design-ankkoja, normiankkoja ja yksi mainosankka. Lähes kaikissa on reikä pohjassa josta sitten ankan sisään pääsee kylpyvedet jota ei saa pois millää helvetillä! Sitten kun muksu leikkii niillä ihan kuivalla maalla niin se imeskelee niistä kaikki likavedet ja sitä ankan sisusvettä on muutenkin ympäri kämppää.

Rusikupuristus ei ole selitys ankkojen anuksille, sen verran tiedän muoviesineiden valmistuksesta.

Osaako joku viisas mammarainen antaa minulle vastauksen?

mä oon miettiny ihan samaa! tosi raivostuttavaa ja tyttö hakee välil ne olkkariin leikkeihin ja sit on märkää.. meil on kans kumilehmä jolla on peffassa reikä ja varmaan desi menee vettä sisuksiin. pitää muistaa jättää ne reikä alaspäin valumaan ja puristaa mahd tyhjäks.. ja laittaa pois näkyviltä

Muuhun nyt en osaa vastata kun siihen, että älä anna leikkiä niillä muualla kuin kylvyssä tai sitten niitä ei viedä kylpyyn. Jopsis kumpsis. Ja kyllä mä ainakin puristamalla saan vedet ulos ankoista ym. kylpyleluista. Niin ja meillä kylpylelut on vaan siellä kylvyssä eikä niitä haalata muualle taloon.

Yhteistyössä