Miksi harva bloginpitäjä laittanut suosikkeihinsa kpe:n?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuli mieleen

Vieras
Onko se liian täydellinen?
Koti liian täydellinen, lapset liian kauniita, ja taitavia, äiti liian täydellinen, talo upea?

vai eikö vain ole enää ihan muodikas. Nythän kaikki muut blogit ovat tosi pelkistettyä tyyliä ja alkeellista raakaa tyyliä, tyyliin betonia, ja paljasta puuta ja muuta itse väkerrettyä.

kpe väkertää itse mutta niistä tulee aina niin upeita ja hienoja että eihän niitä erota kaupan tavaroista, tai ne ovat yleensä hienompia.

kaunis pieni elämä...

Varmaan ihan kivakin blogi, mutta ei silleen et kiinnostais erityisesti. Mä ihmettelen, että miksi sen pitäs löytyä kaikkien suosikeista? Ei moni muukaan blogi löydy kaikkien suosikeista. Ei siihen tarvi mitään syytä, jos ei laita suosikkeihinsa joka ikistä maailman blogia, päinvastoin. Jonkun blogin lisäämiseen siihen suosikkilistaan pitäisi olla edes joku syy.

Mulla ei ole sitä listaa lainkaan, mutta jos olisi, ei blogi siinä varmaankaan olisi.

Ja ihan siis vaan siksi, että vaikka seurailenkin ko. blogia aina sillointällön, niin en seuraa sitä aktiivisesti. Mulla olisi siinä listalla ne, joita aktiivisesti seuraan :)