Miksi hameen alla housut?

Onko se joku uusi muotioikku vai mikä? Lyhyt hame ja sen alla mustat pohjepituiset trikoot :x mun mielestä kamalan näköiset ja ei varmaankaan kovin miellyttävät näin helteellä. Kylmemmällä ilmalla ehkä menettelisikin... Jos haluaa housuja käyttää hameen alla, niin miksei ne voisi olla hametta lyhyemmät?

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
siis missä sie oot ollu, joha tuo on olt muotia vaik kui pitkään....

Täällä maallahan minä mökkihöperönä olen ollut. Ja harvemmin sitä kerkiää kauppareissuilla toisia katselemaan, kun lapsia pitää paimentaa siinä samalla.
mieki asun maalla ja tottahan se on tänne maalle ne rantautuu viimeisenä, mutta nykyään KAIKILLA on sellaset... tai siiis... melkein kaikilla....

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Minä en voi käsittää, miksi jotkut pukeutuu niin kuin muoti määrää. Että pannaan vaikka paskaa niskaan, jos se on muodissa.
Joidenkin mielestä ne oikeasti näyttää hyvältä. Itse olen vähän hitaasti lämpenevää sorttia. Uudet jutu yleensä aina aluksi näyttä varsin ääliömäisiltä, mutta ajan mittaan niihin tottuu ja lopulta sitten kun on itse valmis tekemään hankintoja on ko juttu jo out ja uudet tuulet puhaltaa. Oonkin todennut, että on parasta pitäytyä omassa tyylissä jotain hieman ajattomampi muotijuttuja mukaillen, niin ei tarvitse a) ravata ostoksilla niin usein ja B tuntee olonsa kotoisaksi ja C ei tarvitse pysytellä niin paljo kärryillä.

On juttuja, joista en ole ikinä innostunut: lantiohosut ja lyhyt paita - menettelee lähinnä anorektikoilla, muilla näkyy aina jenkkakahvat vaikka ihan hoikka olisikin. Ei ole edullisen näkiöstä lähes kenekään vartaloille sitäpaitsi on inhottavaa kun vatsan alue on paljaan jos on vähänkin viilempi ilma. On niitä muitankin, mutten nyt tässä jaksa luetella...

Minä en voi käsittää, miksi jotkut pukeutuu niin kuin muoti määrää. Että pannaan vaikka paskaa niskaan, jos se on muodissa.
Ja minä en voi käsittää miksei jotkut voi käsittää että useampien mielestä jotka niitä "muotihepeneitä"pitää ne ovat mukavia ja kivan näköisiä itsellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Ja minä en voi käsittää miksei jotkut voi käsittää että useampien mielestä jotka niitä "muotihepeneitä"pitää ne ovat mukavia ja kivan näköisiä itsellä?
No sittenhän meillä on jotain yhteistä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:

Jotkut voi ollakin ja onkin. Tämä housuhomma voi toisinaan toimiakin. A) pitkä jalkaisilla ihmisillä B) kylmemmillä ilmoilla C) kun housujen ja hameen värit passaavat toisiinsa.

Yhteistyössä