Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Minä en voi käsittää, miksi jotkut pukeutuu niin kuin muoti määrää. Että pannaan vaikka paskaa niskaan, jos se on muodissa.
Joidenkin mielestä ne oikeasti näyttää hyvältä. Itse olen vähän hitaasti lämpenevää sorttia. Uudet jutu yleensä aina aluksi näyttä varsin ääliömäisiltä, mutta ajan mittaan niihin tottuu ja lopulta sitten kun on itse valmis tekemään hankintoja on ko juttu jo out ja uudet tuulet puhaltaa. Oonkin todennut, että on parasta pitäytyä omassa tyylissä jotain hieman ajattomampi muotijuttuja mukaillen, niin ei tarvitse a) ravata ostoksilla niin usein ja B tuntee olonsa kotoisaksi ja C ei tarvitse pysytellä niin paljo kärryillä.
On juttuja, joista en ole ikinä innostunut: lantiohosut ja lyhyt paita - menettelee lähinnä anorektikoilla, muilla näkyy aina jenkkakahvat vaikka ihan hoikka olisikin. Ei ole edullisen näkiöstä lähes kenekään vartaloille sitäpaitsi on inhottavaa kun vatsan alue on paljaan jos on vähänkin viilempi ilma. On niitä muitankin, mutten nyt tässä jaksa luetella...