Alkuperäinen kirjoittaja Kennie:
Voi voi...Katsoitko linkkiä yhtään kun siellä juuri tämä vanhempi väki nousi seisomaan ja taputti??? Ei kaikki niuhota, ei edes ne vanhukset. Lähetin linkin papalleni joka piti tuota hienona ajatuksena ja sanoi, että kirkossa pitää olla myös huumoria. Ei se niin pyhä paikka ole ettei siellä saisi jotain hauskaakin olla. Ja pappani on uskovainen!
Olin taannoin häissä joissa pappi kertoi naisten omistavan tippaleipäaivot ja pisti muutenkin "halvalla" ihan kaikkea. Kyllä nauru raikasi ja ihan luvalla!
Ja kyllä me menemme naimisiin ihan siellä missä haluamme. Kyseessä on meidän päivämme, ei teidän kaikenmaailman niuhottajien...johan te latistatte tunnelman juhlassa kuin juhlassa
Katsoin ja itse asiassa mun mielestä siinä koikkelehtimisessa ( tanssiksi kai jotkut kutsuvat ) ei ollut mitään hauskaa. Ei olisi ollut, vaikkei se olisi ollut kirkossakaan.
Toki varmasti voitte mennä naimisiin missä haluatte, mutta fakta on se, että äärimmäisen harvat jos kukaan pappi hyväksyy tuollaista pelleilyä kirkossa. Toki varmasti voitte muualla pistää shown pystyyn
Ja on muuten todella "kiva" että kun palstalla kertoo eriävän mielipiteensä niin saa ihan kunnon haukut ja luonneanalyysit niskaansa. Nyt olen suvaitsematon, muiden mielipiteet hyväksymätön, muiden juhlat pilaava niuhottaja...
Mitä vielä haluatte sanoa vain sen takia etten hyväksy pelleilyä kirkossa eikä tuossa ollut mielestäni mitään hauskaa muutenkaan?