Miksi H&M:n myyjät on niin ylimielisiä ja töykeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiakas

Vieras
Muuten tykkäisin käydä, mutta ne myyjät, varsinkin jos ostaa lastenvaatteita eikä aikuisten trendirytkyjä ja uskaltaa vaikkapa kysyä jotain, voi luoja mitä "asiakaspalvelua"!!!
Itse ostankin netistä niiltä enimmäkseen, niin vissiin aika moni muukin? Miksi niillä edes on lastenvaateosasto jos ne ei kuitenkaan halua mammoja sinne ostoksille?
Kaksostenvaunuilla ei edes mahdu, yksösvaunuilla ehkä pääkäytävälle!!

Turussa kaikissa myymälöissä (keskustan molemmat liikkeet sekä Skanssi) ja Myllyssä on kyllä oikein mukavia myyjiä. En muista saaneeni tylyä kohtelua myöskään Helsingissä tai Espoossa H&M:llä.

Ikävä sanoa näin, mutta mukavinkaan myyjä ei kykene olemaan ylitsevuotavan ystävällinen, jos asiakkaalla on paska asenne.

Tottakai, asiakaspalvelijana myyjän pitäisi hymyillä nätisti, ja palvella asiakasta, oli tämä millainen tahansa.

Mä oon elämäni aikana käynyt aika monen kaupungin eri H&M:ssä ja aina olen saanut hyvää palvelua ystävällisiltä myyjiltä :) Lastenpuolella monesti olen kysynyt jotain, viimeksi keskiviikkona pyysin yhtä myyjää antamaan pari lastenvaatetta sieltä ylätangosta mistä en ylettynyt itse ottamaan niin heti avulias ja mukava myyjä tuli auttamaan :)

Tota myyjien asennetta mäkin olen ihmetellyt. Kerran olen saanut H&M:ssä hyvää palvelua, mutta muuten ei sitä voi juuri palveluksi kutsua. Lisäksi mua ihmetyttää miksei sinne saada enemmän kassoja, jos ne haluaa ihmisten ostavan jotain? Mulle käy yleensä niin, että löydän kaikkea kivaa, mutta sitten nälkävuoden pituinen kassajono saa mut jättämään kaiken ja menemään toisaalle ostoksille.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ikävä sanoa näin, mutta mukavinkaan myyjä ei kykene olemaan ylitsevuotavan ystävällinen, jos asiakkaalla on paska asenne.

Tottakai, asiakaspalvelijana myyjän pitäisi hymyillä nätisti, ja palvella asiakasta, oli tämä millainen tahansa.

Jahas, että asiakkaan vikaa tietysti kaikki :D
Myyjissä ei ikinä mitään vikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

Jahas, että asiakkaan vikaa tietysti kaikki :D
Myyjissä ei ikinä mitään vikaa?

En missään vaiheessa sanonut noin mitä kärjistät..äläs työnnä sanoja mun suuhuni. :saint:

Hennesissä on kyl nykyään tosi huono palvelu...siinä Kämp-gallerian H&M:ssa joku asiakas yritti kysyä että missä oli tuotetta x, myyjä vain huitoi johonkin ylimalkaisesti! Zarassa on kans.
Kivat myyjät löytyy esim. JC:stä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Hennesissä on kyl nykyään tosi huono palvelu...siinä Kämp-gallerian H&M:ssa joku asiakas yritti kysyä että missä oli tuotetta x, myyjä vain huitoi johonkin ylimalkaisesti! Zarassa on kans.

sä yleistät nyt jonkun liikkeen perusteella kaikki kyseisten ketjujen liikkeet pokki suomenmaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuopiossa olen asioinut ja aina yhtä paska asenne myyjillä!

Voiko olla että menet sinne jo valmiiksi vittuuntuneena siitä huonosta palvelusta jota tulet saamaan? Ettei se naama ole jo valmiiksi norsunvit'lla ja myyjät lähtee karkuun kun näkee :ashamed:

No en ehkä, muualla saan aina hyvää palvelua ja hymyilen aina + olen positiivinen :)
Ehkä lihavia vaan syrjitään, sehän on vähän sellainen laihojen kauppa :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turussa kaikissa myymälöissä (keskustan molemmat liikkeet sekä Skanssi) ja Myllyssä on kyllä oikein mukavia myyjiä. En muista saaneeni tylyä kohtelua myöskään Helsingissä tai Espoossa H&M:llä.

Kiva kuulla :)

Mut sitä en ymmärrä et miksi aasiakkaat heittelee niitä vaatteita lattioille? Kai ne voi nostaa jos ne tippuu?!! Ärsyttää vaikken ole töissä missään vaatekaupassa.

Täytyy nyt ihan puolustuksena sanoa, että joskus on niiiiin kiire että esim. kassalta ei ehdi muuta kuin huitomaan että tuonnepäin. Yleensä menen näyttämään, mut sit kun poistut kassalta niin asiakkaat alkaa jupisemaan että minne se lähti....

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi?:
Mut sitä en ymmärrä et miksi aasiakkaat heittelee niitä vaatteita lattioille? Kai ne voi nostaa jos ne tippuu?!! Ärsyttää vaikken ole töissä missään vaatekaupassa.

Siksi koska niitä ei kiinnosta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HM myyjä:

Täytyy nyt ihan puolustuksena sanoa, että joskus on niiiiin kiire että esim. kassalta ei ehdi muuta kuin huitomaan että tuonnepäin. Yleensä menen näyttämään, mut sit kun poistut kassalta niin asiakkaat alkaa jupisemaan että minne se lähti....

Mieti JC:n hintoja vrt. HM? HM on itsepalveluliike, JC ei

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turussa kaikissa myymälöissä (keskustan molemmat liikkeet sekä Skanssi) ja Myllyssä on kyllä oikein mukavia myyjiä.

Peesi, hyvää ja iloista palvelua olen aina saanut kyseisissä liikeissä, niin lastenosastolla kuin ylipäätäänkin.

Yhteistyössä