V
vieras
Vieras
kesympi Aitolehti-ketju poistui heti tässä taannoin? En nyt ymmärrä. Ja kumpaakaan en itse ole haukkunut, kunhan ihmettelen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
Ei siis ole minun mikään kanta, mutta olen ollut huomaavinani. Ehkä kun Marika on vaalea ja Marttiina on tumma.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
Ei siis ole minun mikään kanta, mutta olen ollut huomaavinani. Ehkä kun Marika on vaalea ja Marttiina on tumma.
Voi ei sirkka, päivän paras perustelu... Marttiina pidetympi kun on tummaJa Marika ei niinkään kun on vaalee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
Voi ei sirkka, päivän paras perustelu... Marttiina pidetympi kun on tummaJa Marika ei niinkään kun on vaalee
![]()
Eksä ole huomannut, että naiset mieluummin pitävät tummista, kuin vaaleista naisista?
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
![]()
Eksä ole huomannut, että naiset mieluummin pitävät tummista, kuin vaaleista naisista?
Joo, en kuules ole huomannut... minulle kun on ihan sama kuka on vaalee kuka taas tumma!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
![]()
Joo, en kuules ole huomannut... minulle kun on ihan sama kuka on vaalee kuka taas tumma!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
![]()
![]()
Sori sirkka mutta kyllä ne blondit tuppaa oleen halutuimpia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aitolehti on yleisesti pidetympi.
Kenen mielestä????
![]()
![]()
Sori sirkka mutta kyllä ne blondit tuppaa oleen halutuimpia
Alkuperäinen kirjoittaja seiska:Kannattaa myös muistaa, että molemmat em. mammat tarvitsee sitä julkisuutta työssään ja mitä raflaavampi juttu niin sitä enemmän lehtiä myydään -> enemmän palstatilaa ja euroja tulevaisuudessa. Itse en lähtis jonkun lehtihaastattelun perusteella arvioimaan onko joku hyvä äiti.