Voi kumpa mun mies ei ois koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suru

Vieras
Haukkunut mua rumasti, sorvannu painoani niin en häpeisi itseäni. Vaikka olen laihtunut jo 15 kg, 15 kiloa vielä edessä niin en pysty seksissäkään nauttiin sen kanssa ku se on haukkunut mua, ne on mun päässä ne sanat. Se ei ymmärrä sitä, ymmärtääkö joku muu? Ennen haukkumista olin ku mikäkin " peto ", en ollut mustis, itsetuntoni oli 10, mutta nyt kaikki on toisin ja hän ei ymmärrä missä vika.

Ymmärrän sua hyvin. Kamppailen saman asian kanssa vaikka mun tapauksessa kyse ei olle ylipainosta. Rumat sanat satuttaa ja ainakin mun on vaikea unohtaa, välillä yritän olla välittämättä. Ei sellaisen ihmisen kanssa tee pysty nauttimaan seksistä, joka on sua loukannut. Voimia ja etsi uusi mies, jos voit, niin palaa halutkin:)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:o No en ymmärrä kyllä tuollaista haukkumista. Onko muutenkin ällö mies?

Herralla ittelläänkin on ylipainoa joku 20 kg. Se haukkuu mua esim v.itun läski, oot v.itun rumaki, plaa, plaa.

Yksin ku olen tai kavereiden seurassa niin mulla itsetunto on 10. En tod.tunne itseäni rumaksi, muuta kun miehen aikana.

Miten jotkut kuvittelee, että ne voi sanoa mitä vaan toiselle ja sit olettaa, että kaikki jatkuu ennallaan ja toinen unohtaa loukkaukset. Jätä se sika jos vaan et ole vielä liikaa sitoutunut!

Tutulta kuulostaa , paitti että mun mies ei sitte edes halunnut mua ollenkaan , luki vaan miestenlehtiä vessassa itsekseen ..
Ei varmaan tartte sanoa,että ero siitä tuli.
Ja kas , mulle olis ollu ottajia , miehelle ei. Mies sai siitä ihan hirveät raivarit , huusi mulle ja soitti jopa mun äidille keskellä yötä ja kertoi , että mä juoksen vieraissa ( oltiin erottu jo kuukausia aiemmin , että mitenkäs mä nyt olisin sitä voinut pettää ?) ja sitten mun äiti soitti mulle ja haukkui mut.
Niin se elämä heittelee , miestä en takas ottanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Suru:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:o No en ymmärrä kyllä tuollaista haukkumista. Onko muutenkin ällö mies?

Herralla ittelläänkin on ylipainoa joku 20 kg. Se haukkuu mua esim v.itun läski, oot v.itun rumaki, plaa, plaa.

Yksin ku olen tai kavereiden seurassa niin mulla itsetunto on 10. En tod.tunne itseäni rumaksi, muuta kun miehen aikana.

No jos mulla olisi mies joka sanoisi vitun läski tai vitun ruma niin olisi kyllä entinen mies. Kaikkea ei ole pakko sietää.

tänä aamuna taas huoriteltiin lasten kuullen, ja haukuttiin kaikki mitä elämässäni oon aikaiseksi saanut, kädentaidoista äitiyteen ja sitä mukaa ihan rintamaitoon asti.miehet on sikamaisia egoisteja, sanopa sananenkaan vaik toinen vaan makais viikot läpeensä sun valvoessa yöt pikkuisen kanssa ja touhutessa päivät isomman kanssa,siinä sivussa ruoat laittaen ja kodin siistinä pitäen...saat kyllä maksaa,kaikki on oikeutettua jos herran egoa kolhaiset.miehiä,tai mun miestä ainakaan, ei saa ajattelemaan, sen saa vaan loukkaantumaan.jätänpä sen samantien ku näin mitä kirjotin.terapeuttista=)

Tää palsta on kyllä välillä loistava, kun kirjoittaa niin tajuaa missä se oma elämä oikein meneekään. Samaa mieltä edellisen kanssa siitä, että miehet osaa joskus olla todella egoisteja -munkin mies loukkaantuu, lue raivostuu, ennemmin kuin ajattelis ja muutais käytöstään.