Miksi ex-ukkoni kyttäilee mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nea

Vieras
Mun entinen ukkoni on aika mustasukkainen ja hänellä on tapana kyttäillä mua ikkunan kaihtimien takaa pimeässä tai kun on valot päällä,hän tietää mihin aikaan yleensä lenkkeilen hänen ohi kun menen hänen ikkunan ohi pururadalle.Onko tuollanen ihan normaalia?
Hän valitti mun yhelle mies puoliselle tutulle siis räyhäs kun olin tämän mun toisen mies puolisen luona poika porukossa jatkoilla baarin jälkeen ja tämä mun entinen ukkoni soitti minulle silloin ja kuuli toisten miesten ääniä taustalla niin hän alkoi haukkuun mua huoraksi jne...että mitä siellä teen jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
Ja sulla on tapana juosta ukkos talon ohi aikoihin jollon tiedät että se osaa odottaa sua?

Kun se pirulainen on aina kotona ja kun olin töissä niin ajoin autolla hänen talon ohi kun siitä pääsee nopeasti omille kämpille niin hän nähtävästi kyttäs mihin aikaan tulen töistä ja olikin monta kertaa odottelemassa minun parkkipaikan lähettyvillä hänen autonsa kanssa ja kyttäs sieltä omasta autosta kun menin omaan kotiini.Onko tuo ihan normaalia ja miksi hän kyttäilee minua vieläkin??

Eikö kukaan osaa auttaa minua:(
Mun entinen mies jopa uhkailee minua ja en tiedä mitä teen hänen kanssaan,rakastan häntä vieläkin mutta hän on niin itsepäinen ettei minua usko missään asiassa.
Aina pitää tehdä kuin hän sanoo,muuten hän alkaa uhkaileen minua jollain lailla.

Tiedät varmasti itsekin, ettei exän käytös ole normaalia tai hyväksyttävää. Käske jämäkästi pysymään kaukana sinusta tai soitat poliisit. Kerro myös varmuuden vuoksi ystävillesi miehen kyttäämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukka:
Tiedät varmasti itsekin, ettei exän käytös ole normaalia tai hyväksyttävää. Käske jämäkästi pysymään kaukana sinusta tai soitat poliisit. Kerro myös varmuuden vuoksi ystävillesi miehen kyttäämisestä.

Kerroin hänen serkulleen,koska olemme tämän hänen serkun kanssa kavereita&hän sanoi vain että sehän on ihan sairas.

taitaa olla sunkin osalta vähä kyttäämisen makua... mikset ole muuttanu kauemmas? muuttanu lenkkeilyaikojas kun kerta tiiät ett se kyttää sua? Tai sitten saat jotai tyydytystä siitä kun se on kiinnostunu susta vielä, etkä halua lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pummi:
taitaa olla sunkin osalta vähä kyttäämisen makua... mikset ole muuttanu kauemmas? muuttanu lenkkeilyaikojas kun kerta tiiät ett se kyttää sua? Tai sitten saat jotai tyydytystä siitä kun se on kiinnostunu susta vielä, etkä halua lopettaa.

Onko tuo kiinnostumisen merkki muka että hän sen takia kyttäilee mua ja heti kun näkee mut jossain mies seurassa niin saan kuulla siitä häneltä&sitten hän käy valitteleen niille kenen seurassa olin??
Aina kun me jutellaan entisen ukkoni kanssa niin hän katsoon aina suoraan silmiin ja jää tuijottamaan eikä sano mitään jos häneltä jotain kysyn niin miksi hän tekee niin onko hän sitten vielä niin rakastunut minuun vai?
Me kumpikaan ei olla seurusteltu kenenkään muiden kanssa meidän eron jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja nea:
Alkuperäinen kirjoittaja pummi:

Onko tuo kiinnostumisen merkki muka että hän sen takia kyttäilee mua ja heti kun näkee mut jossain mies seurassa niin saan kuulla siitä häneltä&sitten hän käy valitteleen niille kenen seurassa olin??
Aina kun me jutellaan entisen ukkoni kanssa niin hän katsoon aina suoraan silmiin ja jää tuijottamaan eikä sano mitään jos häneltä jotain kysyn niin miksi hän tekee niin onko hän sitten vielä niin rakastunut minuun vai?
Me kumpikaan ei olla seurusteltu kenenkään muiden kanssa meidän eron jälkeen.

luepa se mun teksti uudestaan. Et vastannu mun kysymyksiin.

muutin vähän kauemmas hänestä,mutta ei se auta hän tietää missä asun ja on ollutkin mun asunnon lähellä kytiksellä.
Hän myös ajelee mun auton takapuskurissa kiinni kaupungilla ja yrittää monesti ajaa kohti minua omalla autolla ja hän on sanonut että hän voi mua uhkailla että sen näät sitten.
Minä en häntä kyttää ja olenkin muuttanut lenkki aikoja

Yhteistyössä