Miksi ette katso itseänne peilistä takaa kun puette vaatteet, suurin osaa näyttää naurettavan rumalta

• Viestiketjun aloittaja ja naurettavalta
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En kyllä mäkään ymmärrä, että miksi sitä suurensuurta takamusta vielä korostetaan. Mä kans käytän sellaasia paitoja ja takkeja, että se persusta peittyy. En mä ainakaan halua korostaa niitä huonoja puolia, eikös niitä parempia puolia kuulu korostaa.

Mutta ei se iso peffa aina huono puoli ole. Itselläni oli nuorena iso pyöreä pyltsä ja aina olin sitä peittelemässä, vaikka samanlainen toisilla on vain hyvännäköinen ja seksikäs. Nyt toki kun pyöreys on alkanut laskeutua, niin parempi on peitellä munkin

:ashamed:

normi
Alkuperäinen kirjoittaja ja naurettavalta:
muka seksikkäitä piukkoja vaatteita ylipainoisilla, takapuoli löllyy tai hartiat ovat kuin ladonovet ja alaosa hernekepillä :LOL:

ettekö tajua, että teille naureskellaan

Nyt hei oikeesti, eikö sulla todellakaan ole muuta tekemistä? Vai vaihtoiko mies sut pulleampaan ja fiksumpaan?

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
En kyllä mäkään ymmärrä, että miksi sitä suurensuurta takamusta vielä korostetaan. Mä kans käytän sellaasia paitoja ja takkeja, että se persusta peittyy. En mä ainakaan halua korostaa niitä huonoja puolia, eikös niitä parempia puolia kuulu korostaa.

Mutta ei se iso peffa aina huono puoli ole. Itselläni oli nuorena iso pyöreä pyltsä ja aina olin sitä peittelemässä, vaikka samanlainen toisilla on vain hyvännäköinen ja seksikäs. Nyt toki kun pyöreys on alkanut laskeutua, niin parempi on peitellä munkin

Mä kyllä tarkootin todellakin isoa ylipainoosen ihmisen takapuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ruma tai ei, mutta kannattaa myös selvittää, mitä tulee näkyviin, kun kumartuu.
Hyvä pointti. :whistle: Ei ole sekään nättiä, että hoikan ihmisen persvako näkyy. Eikä mua ainakaan kiinnosta tietää toisten stringien väriä. :snotty: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
siis onko ne liian tiukat vaatteet hyvännäköiset normaali painoisen tai laihan päällä. no ei tasan ole. ihan yhtä hirveän näkösiä ne liian pienet vaatteet on muidenkin päällä
no eihän se ole kaunista kenenkään päällä jos tulee niitä "makkaroita" sinne selkäpuolelle.. mutat sitä tapahtuu harvemmin hoikilla...
mutta kyllä, liian pienet, lyhyet jne vaatteet on kamalia ihan kaikilla

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Mä kyllä tarkootin todellakin isoa ylipainoosen ihmisen takapuolta.
Just oli joku artikkeli jossain, että Afrikassa arvostetaan lihavia naisia. Jos joku onkin ylipainoinen, niin mua ei häiritse yhtään, mitä hän itsessään korostaa. Se on jokaisen ihan oma valinta. Eiköhän tässä kulttuurissa ole tärkeintä, ettei vehkeet näy.

Joku voi hyvinkin tykätä jopa ylipainoisella kookkaasta pyllystä. Miksi se jotain naista häiritsisi sen korostaminen? Keskittyisivät vaan omiin ongelmiinsa. Eiköhän niitäkin löydy.

Ja se peiliin katsominen sitten auttaa miten? Laihtumaan? Joo, on ihan hyvä, että ihmiset huomioivat kanssaihmisiä pitämällä itsensä siistin näköisenä ja suht säädyllisesti pukeutuneena. Musta tää pukeutumistyrannia on vaan mennyt jo hiukan yli. Monilla ylipainoisilla on oikeasti hankala löytää sieviä ja istuvia vaatteita, eikä niitä makkaroita täysin voi välttää, jos niitä kerran on. Keskittyisivätpä ihmiset enemmän itsestään ja läheisistään huolehtimiseen kuin mussuttaisivat jonkun tuikituntemattoman ihmisen selkätisseistä. |O

hmph
Nooo... Mä olen niin hirveän kriittinen oman pukeutumiseni suhteen vaikka olen ihan normaalipainoinen, että kieltämättä välillä ihmetyttää mitä toiset päälleen pistää. En itsekään pukisi esim.farkkuleggingsejä ilman pehvaa peittävää tunikaa, kummalliselta se minusta näyttää sitten selkeästi ylipainoisella. Ei se minua okseta, eikä se minulle kuulu, mutta joskus vain mietin kuvitteleeko ko.henkilö laittaneensa hyvinkin imartelevan asukokonaisuuden päällensä...

Yhteistyössä