Miksi ette katso itseänne peilistä takaa kun puette vaatteet, suurin osaa näyttää naurettavan rumalta

• Viestiketjun aloittaja ja naurettavalta
  • Ensimmäinen viesti
ja naurettavalta
muka seksikkäitä piukkoja vaatteita ylipainoisilla, takapuoli löllyy tai hartiat ovat kuin ladonovet ja alaosa hernekepillä :LOL:

ettekö tajua, että teille naureskellaan

,,.,
en ole ylipainoinen, mutta ihmettelen miksi pulleampi ihminen ei voisi pukeutua istuviin vaatteisiin? säkkikö pitäisi aina olla päällä?

oletko kenties jotenkin katkera?

selkätissi
mullakaan ei oo peiliä josta näkis takaa. Mut luulen silti näyttäväni ihan hyvältä. Mut juu, olen huomioinut 'selkätissejä' joista kantajansa ovat kai autuaan tiedottomia. Luulis niin tiukkojen rintaliivien tuntuvan pahalta päällä! Tarkotan siiis kainalo/selkämakkaroita jotka huononmalliset rintsikat saa aikaan taakse vähänkin pulskemmalle.

Itse en naureskele toisten ulkonäölle, mutta toisinaan kyllä pistää ihmetyttämään että katsovatko nuoret naiset peiliin nykyään ollenkaan, kun lähtevät kaupungille. Jos katsovat, miten voisi olla vaikkapa huomaamatta sitä reilusti esillä olevaa läskipelastusrangasta, joka on liian lyhyen paidan ja housujen välissä. : puistatus: Tänään tuli juuri vastaan Hgin keskustassa vastaan tuollainen tapaus.
Ei ole mikään pakko pukeutua säkkiin mutta jos nyt edes peittäisi ne pahimmat läskit vaatteilla.

anteeksi olemassaoloni
Alkuperäinen kirjoittaja selkätissi:
mullakaan ei oo peiliä josta näkis takaa. Mut luulen silti näyttäväni ihan hyvältä. Mut juu, olen huomioinut 'selkätissejä' joista kantajansa ovat kai autuaan tiedottomia. Luulis niin tiukkojen rintaliivien tuntuvan pahalta päällä! Tarkotan siiis kainalo/selkämakkaroita jotka huononmalliset rintsikat saa aikaan taakse vähänkin pulskemmalle.
mulla tulee kuvailemasi selkämakkara..omistan huonoja liivejä, jos laitan asteen löysemmälle niin ovat liian löysät ja tisut valahtaa kupeista ulos..tissiliivikauppaan siis pitäisi mennä..kunhan talous antaa myöden.. anteeksi siis jos nauratan tai oksetan jotakuta, toivon, että laihdutus auttaa tilanteeseen, takana jo 10kilon pudotus, jäljellä 7kiloa ihannepainoon kun mitat 167cm ja 55kiloa hypin riemusta :) ja toivottavasti en omista selkäläskejä

Blondi
siis onko ne liian tiukat vaatteet hyvännäköiset normaali painoisen tai laihan päällä. no ei tasan ole. ihan yhtä hirveän näkösiä ne liian pienet vaatteet on muidenkin päällä

selkätissi
joo, kyl mulleki tulee ne mut vaa huononmallisilla rintsikoilla, ja ne alkaa tuntua pahalta kun ovat pitempään päällä. Tarpeeksi leveät vaan takaa ja oikeenkokoset nii ei tuu! Ja kyllä halpiksissakin on hyviä, pitää olla vaan tarkkana sovituskopissa! Tietty jos sulla on just painonpudotus kesken nii ei kantsi vielä mennä ostelee. Ja juu, ei ne okseta mua yhtään mut näyttää siltä et sillä toisella olis tukala olo!

Täytyy tunnustaa, että sama kävi mielessä leikkipuistossa eilen. Paikalle tuli reilusti ylipainoinen äiti valkoisissa läpikuultavissa legginseissä. Ei ollut tunikaa vaan perus toppi. Eli läpi näkyi mustat alushousut, reisien ja pakaroiden selluliittimuhkurat. Se ei ollut mikään kaunis näky.
:/

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Täytyy tunnustaa, että sama kävi mielessä leikkipuistossa eilen. Paikalle tuli reilusti ylipainoinen äiti valkoisissa läpikuultavissa legginseissä. Ei ollut tunikaa vaan perus toppi. Eli läpi näkyi mustat alushousut, reisien ja pakaroiden selluliittimuhkurat. Se ei ollut mikään kaunis näky.
Anteeksi nyt vain, mutta en kyllä ymmärrä miten ketään häiritsee, jos mustat alushousut näkyvät valkoisten housujen läpi. Tai selluliittimuhkurat näkyvät. Entä jos on vaikka arpi naamassa, pitääkö kulkea pussi päässä, ettei vain kukaan näe, ettei olekaan täydellisen sileä iho?

miiiiiiiii
Itse olen hieman ylipainoinen ja katson kyllä miten pukeudun. En voi ymmärtää sellaista, että jos on iso ja läski perse, niin puetaan päälle sellainen paita/takki jonka helma just jää siihen takamuksen yläpuolelle. Näyttää ihan karseelta ja leventää persettä entisestään. Itse suosin pitemmän mallisia paitoja ja takkeja kun on lantiolta melko leveä mutten yläosasta niinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi nyt vain, mutta en kyllä ymmärrä miten ketään häiritsee, jos mustat alushousut näkyvät valkoisten housujen läpi. Tai selluliittimuhkurat näkyvät. Entä jos on vaikka arpi naamassa, pitääkö kulkea pussi päässä, ettei vain kukaan näe, ettei olekaan täydellisen sileä iho?
Arpi on aivan toisen näköinen kuin muhkuraiset reidet ja pakarat. Mulla on monta ylipainoista ystävää ja kaikki heistä kyllä osaavat pukeutua edustavasti. He katsovat peiliin myös takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miiiiiiiii:
Itse olen hieman ylipainoinen ja katson kyllä miten pukeudun. En voi ymmärtää sellaista, että jos on iso ja läski perse, niin puetaan päälle sellainen paita/takki jonka helma just jää siihen takamuksen yläpuolelle. Näyttää ihan karseelta ja leventää persettä entisestään. Itse suosin pitemmän mallisia paitoja ja takkeja kun on lantiolta melko leveä mutten yläosasta niinkään.
Esim tunikat on tosi nättejä.

miiiiiiiiiii
Esim tunikat on tosi nättejä.
Niin on, niitä mulla onkin tosi paljon ja voin jopa käyttää niitä leggingsien kanssa koska jalat eivät kumminkaan ole mitkään hirveät tukit. Pääasia että perseen ja mahamakkarat saa peittymään. Mut nyt kun on raskaana niin ei sitä mahaa saa piiloon ja eipä tuo oo tarviskaan.

En kyllä mäkään ymmärrä, että miksi sitä suurensuurta takamusta vielä korostetaan. Mä kans käytän sellaasia paitoja ja takkeja, että se persusta peittyy. En mä ainakaan halua korostaa niitä huonoja puolia, eikös niitä parempia puolia kuulu korostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan totta eikö sua häiritse? Varsinkin jos tosiaan alushousut paistavat selvästi läpi... sehän on ihan sama, kuin olisi pelkissä kalsareissa

:x

Yhteistyössä