Miksi ette anna palautetta huuto.netissä??!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En anna palautetta, kun en ole tyytyväinen tuotteeseen tai kauppatapaan, mutta ei kuitenkaan negapalautteen arvoinen. En myöskään anna palautetta, jos myyjä ei ole antanut sitä, kun mielestäni myyjä antaa sen palautteen ensin.

Kerran törmäsin myyjään, joka jo ilmoituksessa ilmoitti antavansa "palautteen palautteesta". Kaupat sujuivat erittäin hyvin, ja viestittelin kiiitokseni myyjälle sähköpostilla. Myyjä siinä sitten viestitteli, että anna palaute, niin antaa sitten oman palautteensa. Sanoin, että minulla on sama periaate (vaikkei ollutkaan), että annan palautteen vasta kun toinen on antanut palautteensa. Niinpä siitä kaupasta jäi palautteet antamatta =)
 
Tuli juuri tästä mieleen, että itsellä on ihan päässyt unohtumaan pari palautetta kun niin harvoin sieltä ostelen! :) varmaan monella jotain samansuuntaista siinä taustalla. Ikävää, mutta kun on niin paljon sitä muutakin elämää/muistettavaa.
 
vierailija
Minäkään en anna ollenkaan palautetta, jos muuten antaisin neutraalin. Tai riippuu toki tilanteesta.

Jos ostaa harvoin jonkun yksittäisen tuotteen, voi palautteen antaminen ihan vain unohtua. Tai vaikka sen muistaisikin, ei välttämättä jaksa kirjautua sisään ja antaa palautetta, jos ei huuto.netiin mitään muutakaan asiaa olisi. Itse kyllä pyrin palautteet aina antamaan, mutta en nyt hirveesti ihmettele jos joku satunnaisostaja ei jaksa sinne palautteenannon vuoksi kirjautua sisään.
 

Yhteistyössä