miksi epäilen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
epäilen miestäni pienessä päässä jatkuvasti. mitään syytä moiseen ei ole koska mies ei ole ikinä (ainakaan minun tietääkseni) minua pettänyt. mies on lähes aina tavoitettavissa mutta sen kerran kun ei heti vastaa puhelimeen pelkään pahinta. epäilen siis jatkuvasti että miehellä on toinen.
kun olin raskaana ja erinäisistä syistä seksi jäi vähemmälle pelkäsin että mies lähtee vieraisiin. nyt olen synnyttänyt mutta en vielä fyysisesti valmis seksiin ja pelkään taas. tuntuu että joka puolella painotetaan miehen seksin tarvetta ja että miehet eivät voi elää ilman seksiä ja seksin takia ovat myös valmiita tekemään huonoja ratkaisuja. typerintä tässä on se että miehen puhelin on kotonakin aina minun ulottuvillani ja saan räpeltää sitä mieleni mukaan. silti mietin että jos miehellä olisikin toinen niin osaisiko mies peittää jälkensä vain niin hyvin etten löytäisi mitään. mies ei myöskään käy baareissa yms mitenkään usein ja tulee aina yöksi kotiin. tiedostan kyllä itsetunto-ongelmani mutta tuntuu ettei tästä ole ulospääsyä. mahdanko olla ainoa?

Varmasti tuonkin ongelman saa jollain terapialla pois.

Meillä on niin, että minä en jaksa sitä alituista seksin kinumista (joka päivä, parikin kertaa päivässä). Mies tyytyy onneksi käteensä. En pelkää yhtään, että olisi minua pettämässä/jättämässä. Alituinen epäileminen voi alkaa vaikuttaa suhteeseenkin, kun mies huomaa ettet luota häneen.

Yhteistyössä