Miksi en voi tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akipuu

Vieras
Yritystä takana nyt kohta 8 kuukautta ja toista lasta yritetään.

Ekaa lastamme ei tarvinnut pillereiden jälkeen kauaa yrittää. Kolmas kerta toden sanoi. Nyt emme ole käyttäneet mitään hormonaalista ehkäisyä lapsen syntymän jälkeen. Luulin, että tulen raskaaksi helposti, mutta näköjään en tule.

Olen myös luullut tietäväni, koska ovulaatio on, mutta nyt en olekkaan niin varma.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja kuinka kauan yritystä on ollut?

Harmittaa, koska pikkuinen vauva olisi todella toivottu!!! =)

ootkos muuten huomannut tällaista: http://www.vau.fi/templates/SubMain____65669.aspx

...että jos tuuri kävin ja he nappais sun kysymyksen.Toivotan onnea yrittämiseen! (Itsellä oli lapsettomuutta takana 7vuotta jonka jälkeen päädyttiin adoptioon)

Alkuperäinen kirjoittaja entä:
miksi ette adoptoi :) mieti edes ajatusta:). teillä kuitenkin yksi oma jo on.

Tiedätkö kuinka pitkät odotusajat on ja se kaikki byrokraattinen paperisota ja koko prosessi, että mitä se kaikki pitää sisällään...?

Joskus imetyksen lopettamisesta voi mennä helposti vuosikin, ennen kuin uusi raskaus alkaa...
Sekin saattaa auttaa, että lopettaa tavallaan yrittämästä ja miettii muita juttuja... Ehkä sinun kannattaa muutaman kuukauden kuluttua ottaa yhteys lääkäriin, jollei raskaus ala.

No tässä ollaan kyllä oltu vähän semmotteella "tulee jos on tullakseen"-asenteella, ei haluta väkisin vääntää. Eniten ollaan pupuiltu ovulaation aikaan (jos se edes on semmonen). Limaa on ainakin tullu ja himot on sillon korkeimmillaan.

Kierto on 29 pv ja se on pikkuhiljaa lyhentynyt 32 päivästä. Voiko lääkäriin ottaa yhteyttä vaikka yritystä on näin "vähän" takana. Oon kuvitellu, että pitäis olla jotain 2 vuotta.

Toa ap:n teksti on ku mun suusta,eli samoilla mennään. Toisen lapsen yritystä on 8kk takana,ekaa aloin odottaa ensi kerrasta. Imestys mulla loppui 10kk sitten. Me ei niinkään seurata ovista enää,pupuillaan ku pupuillaan,keskimäärin 3krt/vko,monesti useamminkin.Ja joskus taas muutaman päivän tauko.Mä oon ihan hyvillä mielin vielä,mut joskus vähän ehkä huolestuttaa. Mun kierto on kans täs muutamana kuukautena nyt lyhentyny 29 päivään 33 päivästä. Tsemppiä ap:lle

Oletko laihduttanut, jos sulla on liian vähän tai liikaa painoa, se voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista ja jos laihdutat parhaillaan, kroppa ilmottaa ettei ole ravintoa lapselle ei voi hedelmöittyä.

kokeileppa vyöhyketerapiaa...meillä oli yritystä vähän reilu vuosi ollut kun kuulin että vyöhyketerapia vois auttaa. niinhän varasin ajan ja seuraavasta kierrosta plussa! tsemppiä! yks tuttu tuli nyt raskaaksi viidentoista vuoden "yrityksen" jälkeen joten kaikki on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
3 vuotta esikoista. Toinen saanu tulla 2 vuoden ajan. Eipä näy eikä kuulu.
Asenne mulla on et ikionnellinen ainokaisestakin :heart:

Onnea yritykseen ap:lle :)

Kiitos!

Ikionnellinen oon mäkin esikoisesta ja ajattelenkin, että ehkä toisen vuoro ei ole vielä. Nautin nyt ajasta esikoisen kanssa =)

No nyt ne menkat sitten alko tänään. :(

Olinkin ihan varma, etten oo raskaana, siksi kirjoittelin aiheesta.

Ainoa vaan, että nyt on kierto sekanen, kun niiden piti alkaa lauantaina ja ne alkokin nyt ja melkeinpä varottamatta. Yleensä alkaa pienellä tiputtelulla, nyt alko kerralla koko menkat.

Yhteistyössä