Miksi en "saisi" ostaa miehelleni isänpäivälahjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Miksi ihmiset suurinpiirtein kieltävät ostamasta lahjaa MIEHELLE (siis ei isälleni) isänpäivänä. Se on LASTEN asia, ei MINUN....huh huh. Meillä vauva on vasta vauva, joten tottakai mä sen lahjan hommaan ja teen kakun. Ja vaikka lapsi olisikin iso niin tottakai olen tyttären mukana hommaamassa lahjaa ja auttamassa kakun teossa jos hän niin haluaa. Miksi en voisi muistaa miestäni hänen merkkipäivänään? Meillä kun muistetaan monina muinakin päivinä kuin merkkipäivinä.

Minä ostin miehelle kivan paidan. Tänään käydään vielä lasten kanssa ostamassa jotain,minkä lapset voivat sitten antaa isälle. Tottakai muistan miestäni isänpäivänä! Ilman häntä minulla ei olisi noita ihania mukuloita :heart: :heart: :heart:

Kyllä minäkin lapsen puolesta lahjan ostan. Haluan näyttää miehelleni, että on ihana isukki pojallemme! :heart: (vaikka ei siihen nyt varsinaista lahjaa tarvittaisikaan, mutta lahjojahan on aina kiva saada :D )

Mun mielestä päivä on kaikkien isien. Toivotan silloin hyvää isänpäivää kaikille isille, joita tapaan. En siis vaan omalleni.
Tällä logiikalle toivotan sitä myös miehelleni, joka on lasteni isä. Ja ostan lahjan ja leivon vielä kakunkin.

Mäkään en ymmärrä välttämättä sitä, ettei oo mun isä ym. ym. ;)

Yhteistyössä