Miksi en onnistu suhteissa? Mikä tätäkin miestä vaivaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän sirpaleina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän sirpaleina

Vieras
Siis, mulle niin peruskuvio. Tutustun ihanaan mieheen, nähdään paristi baarissa, kirjoitellaan facessa ja viestejä tulee pitkin päivää ja yötäkin.. myös puhelimeen. Tapaillaan muutama kerta.. puhutaan kaikesta, suunnitellaan kaikkea ja kaikki on ihanaa. Mies kertoo kuinka paljon tykkää ja haluaa yhteistä tulevaisuutta--- sitten tulee jokin pieni riita, josta seuraa väärin käsityksiä..asiat ei enää palaa ennalleen..miehestä ei hirveesti enää kuulu, ei pyydä käymään jne.... :( Taas kaikki turhaan :( Mitenkä ihmeessä taas tyhmänä menin päästään uuden ihmisen ihan liian lähelle ja vaan siksi että joku pääsee satuttamaan. Miks nää kaikki menee näin? Miksi esim. tämä mies ei kestänyt pienintäkään vastoinkäymistä :(

Olis aika mielenkiintoista tietää tässä kohtaa, että mikä oli riidan aihe ja miten käyttäydyitte riitatilanteessa? Näistä voisi löytyä vastauksia kysymykseesi...

Tässä tapauksessa muhun iski vaan yhtenä iltana kova menettämisen pelko, Tajusin kuinka tarkeä tästä ihanasta miehestä oli mulle tullut yhtäkkiä. Jonka jälkeen iski mustasukkaisuus josta hänelle mainitsin. Yhden ainoan kerran, se oli siinä sitten. Välittömästi pyysin anteeksi, ja etten tarkoittanut. Mutta mikään ei ole ollut samoin kuin ennen sitä :( nyt mies on selkeesti etääntynyt ja tiedän että menee varmaan enää pari päivää ettei enää kuulu senkään vertaa.

Aikaisemmissa suhteissa, kiihkeä alku, kaikki ihanaa ja sitten suht nopea laimeentuminen... en edes tiedä mitä tapahtu kun miehistä ei enää kuulu juurikaan. Miks enää edes vaivaudun kun loppupeleissä ketään ei kiinnosta

Siis olette tapailleet MUUTAMIA KERTOJA ja sinä jo järjestät jonkin mustasukkaisuuskohtauksen?? Ihmettelet, miksi mies perääntyy...? Ehkä mies on vasta katsellut tilannetta ja sinä jo kuvittelit teidän seurustelevan, joten tokihan mies on varmaan pitänyt sinua ihan kajahtaneena kun alat sekoilemaan ja syyttelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja sydän sirpaleina;29153835:
Tässä tapauksessa muhun iski vaan yhtenä iltana kova menettämisen pelko, Tajusin kuinka tarkeä tästä ihanasta miehestä oli mulle tullut yhtäkkiä. Jonka jälkeen iski mustasukkaisuus josta hänelle mainitsin. Yhden ainoan kerran, se oli siinä sitten. Välittömästi pyysin anteeksi, ja etten tarkoittanut. Mutta mikään ei ole ollut samoin kuin ennen sitä :( nyt mies on selkeesti etääntynyt ja tiedän että menee varmaan enää pari päivää ettei enää kuulu senkään vertaa.

Aikaisemmissa suhteissa, kiihkeä alku, kaikki ihanaa ja sitten suht nopea laimeentuminen... en edes tiedä mitä tapahtu kun miehistä ei enää kuulu juurikaan. Miks enää edes vaivaudun kun loppupeleissä ketään ei kiinnosta

hyvin monet miehet säikähtää tollasessa tilanteessa kun yritetään takertua liikaa heti alussa

Sanoin ihan pelkästään että pelkään että tulevaisuudessa kiinnostuisi jostain muusta kuin minusta. että pelkään sitä. Tämäkin oli ihan yksittäinen tekstiviesti. Mies perääntyi välittömästi...

Alkuperäinen kirjoittaja sydän sirpaleina;29153875:
Sanoin ihan pelkästään että pelkään että tulevaisuudessa kiinnostuisi jostain muusta kuin minusta. että pelkään sitä. Tämäkin oli ihan yksittäinen tekstiviesti. Mies perääntyi välittömästi...

Siis ihan seurustelitte tuossa vaiheessa vai tapailitte? Jos vasta tapailitte, niin meiehllähän on voinut olla muidenkin kanssa jotain sutinaa, eikä tajunnut sinun ottavan suhteenne niin vakavasti.

Onko kaikki toivo mennyttä? yritin parhaani mukaan sekittää tilannetta myöhemmin ja sanoin että oli huono päivä. Kyse ei ollut ihan mustasukkaisuudesta vaan pelosta kun hänestä on tullut niin tärkeä. Olisihan voinut kuitata että että haluu olla vain mun kanssa...

[QUOTE="vieras";29153890]Siis ihan seurustelitte tuossa vaiheessa vai tapailitte? Jos vasta tapailitte, niin meiehllähän on voinut olla muidenkin kanssa jotain sutinaa, eikä tajunnut sinun ottavan suhteenne niin vakavasti.[/QUOTE]

Oltiin tapailtu reilu 2kk... puheittensa mukaan ei halunnut muita tapailla ja oli hyvinkin tykästynyt muhun.. jotenkin luulin että vosin suoraan kertoa peloista jne...

Alkuperäinen kirjoittaja sydän sirpaleina;29153912:
Oltiin tapailtu reilu 2kk... puheittensa mukaan ei halunnut muita tapailla ja oli hyvinkin tykästynyt muhun.. jotenkin luulin että vosin suoraan kertoa peloista jne...

Kyl se vielä sellainenkin mies tulee, joka toivoo löytävänsä naisen, joka haluaa teidän molempien omistautuvan parisuhteelle, en pidä tuota yhtään epänormaalina. Tuo nyt vaan jää mysteeriksi varmaan, mikä meni pieleen. Ehkei hän silti halunnut vielä ihan noin vakavaa seurustelua, muttei ollut kanttia kertoa sitä sulle suoraan. Olen ihan samaa mieltä sun kanssa, että tuollaisista asioista tulee voida puhua, ja jos kaikki on hyvin, tuntuu molemminpuolin mukavalta jutella tuollaisia.

Kuulostaa nuorelta ja kokemattomalta mieheltä, joka kuvittelee että täydellisiä naisia on olemassa. Siksi pienikin vastoinkäyminen, kuten riita tai mustasukkaisuuskohtaus voi päättää suhteen. Pitää huomata että seurustelukumppani täytyy hyväksyä sellaisena kuin hän on. Siksi sinun ei kannata varoa suhteen alussakaan olemasta oma itsesi, vaan olla rehellisesti juuri sitä mitä olet. Joku kyllä vielä alkaa rakastaa sinua juuri sellaisena.

[QUOTE="Vieras";29153925]Kyl se vielä sellainenkin mies tulee, joka toivoo löytävänsä naisen, joka haluaa teidän molempien omistautuvan parisuhteelle, en pidä tuota yhtään epänormaalina. Tuo nyt vaan jää mysteeriksi varmaan, mikä meni pieleen. Ehkei hän silti halunnut vielä ihan noin vakavaa seurustelua, muttei ollut kanttia kertoa sitä sulle suoraan. Olen ihan samaa mieltä sun kanssa, että tuollaisista asioista tulee voida puhua, ja jos kaikki on hyvin, tuntuu molemminpuolin mukavalta jutella tuollaisia.[/QUOTE]

Niimpä :( taas tuli siipeen..tää alkaa oleen jo ihan liian tuttua. Tälläkertaa jotenkin luulin että nyt olisi tosi kyseessä..mutta ei. Antoi tämä mies selitystäkin tilanteeseen, olen liian mustasukkainen... yhden ainoan viestin perusteella??! mietin annanko olla vai koitanko vielä? en tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja sydän sirpaleina;29153912:

Mikä sua vaivaa?! Vaikka kuinka olisi kiinnostunut ja panostamassa yhteen ihmiseen, niin ei suhteen hullaantumisvaiheessa aleta toiselle "pelkäämään", että se kiinnostuu muista. Mitä tohon edes voisi vastata? Mä oon nainen ja todellakin perääntyisin ainakin väliaikaisesti, jos joku tollaista viestittelisi!

Alkuperäinen kirjoittaja sydän sirpaleina;29153938:
Niimpä :( taas tuli siipeen..tää alkaa oleen jo ihan liian tuttua. Tälläkertaa jotenkin luulin että nyt olisi tosi kyseessä..mutta ei. Antoi tämä mies selitystäkin tilanteeseen, olen liian mustasukkainen... yhden ainoan viestin perusteella??! mietin annanko olla vai koitanko vielä? en tiedä...

No näyttää siltä, ettei hänestä ainakaan keskustelemaan eikä tunteita jakamaan ole. Minusta se on iso ongelma, vaikeistakin asioista pitäisi voida puhua.

[QUOTE="otto";29153937]Kuulostaa nuorelta ja kokemattomalta mieheltä, joka kuvittelee että täydellisiä naisia on olemassa. Siksi pienikin vastoinkäyminen, kuten riita tai mustasukkaisuuskohtaus voi päättää suhteen. Pitää huomata että seurustelukumppani täytyy hyväksyä sellaisena kuin hän on. Siksi sinun ei kannata varoa suhteen alussakaan olemasta oma itsesi, vaan olla rehellisesti juuri sitä mitä olet. Joku kyllä vielä alkaa rakastaa sinua juuri sellaisena.[/QUOTE]

Osuit oikeaan, hän on nuori ja kokematon...

pakko olla jotain muutakin pielessä mitä et nyt kerro. ei kukaan jätä pelkästään sen takia että kertoo pelkäävänsä et menettää tärkeän ihmisen. vieläpä jos tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta

[QUOTE="vieras";29153950]pakko olla jotain muutakin pielessä mitä et nyt kerro. ei kukaan jätä pelkästään sen takia että kertoo pelkäävänsä et menettää tärkeän ihmisen. vieläpä jos tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta[/QUOTE]

Okei, sinä se varmasti tiedät, miten asia on ;)

Herranen aika sentään nainen, kato peiliin, sieltä se syy suhteiden karisemiseen löytyy.

Jos olisit mies ja käyttäytyisit noin, niin itse naisena juoksisin karkuun niin nopeasti kuin pääsisin ja numeron laittaisin salaiseksi.
jos muutaman tapailun jälkeen, alat selvittämään sitä kuinka pelkäät menettäväsi ja riiput toisessa noin.
Oletko ajatellut miten käyttäytyisit kun olisit oikeasti suhteessa.

Et varmaankaan päästäisi miestä mihinkään firman juhliin tai poikien kanssa baarikierrokselle, ettei vain löydä toista naista.

Sinä olet pelottava ja miehet huomaavat sen

Opettele ensin rakastamaan itseäsi. Hiukan itsekunnioitusta ja kun tämä on kunnossa, mieti seurustelujuttuja

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="vieras";29153941]Mikä sua vaivaa?! Vaikka kuinka olisi kiinnostunut ja panostamassa yhteen ihmiseen, niin ei suhteen hullaantumisvaiheessa aleta toiselle "pelkäämään", että se kiinnostuu muista. Mitä tohon edes voisi vastata? Mä oon nainen ja todellakin perääntyisin ainakin väliaikaisesti, jos joku tollaista viestittelisi![/QUOTE]

Niimpä..kumpa tietäisin mistä toikin pelko tuli :( olisi pitänyt varmaan olla vain hiljaa koska tuolla pelolla ajoin hänet pois :(

Yhteistyössä