Miksi en ole tyytyväinen parisuhteessani, vaikka kaikki hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieraana vain.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieraana vain.

Vieras
Olemme mieheni kanssa olleet kohta 5 vuotta yhdessä. Meillä on 2-vuotias suloinen pikkupoika. Kaikki on suhteessamme hyvin. Rakastan miestäni kovasti ja hän minua. Mieheni on myös loistava isä. Hoitaa poikaa tasavertaisesti kanssani, saan mennä omissa menoissani aina kun haluan, hän tekee kotitöitä ja on kaikinpuolin ihana. Kertoo joka päivä rakastavansa minua, pussailee ja halailee paljon.
Toki riitojakin on, välillä aika rajujakin. Välillä mies ajaa minut hulluuden partaalle ja on todella ärsyttävä. Riitojen aikana alan heti ajattelemaan, että haluan erota jne. Ja kun sovinto tehdään, niin unohdan ajatukseni.
Mutta nykyisin mietin ihan muutenkin vain, että pitäisikö erota. En tiedä syytä. Olenko vain kyllästynyt vai missä mättää!
Asiaa ei varmasti auta, että viikko sitten tapasin ensirakkauteni ja huomasin, että 7 vuotta sitten olleet tunteet ovat vieläkin tallella. Huoh. En haikaile eksäni perään, mutta tietynlaista jännitystä ja ihastumisen tunnetta kaipaan...

No sähän itse jo tavallaan vastasit kysymykseen: kaipaat jännitystä. Totta kai arki on tavanomaista ja samanlaista, mutta sellaiseksi se menisi toisenkin miehen kanssa. Arki on se mikä tekee turvallisuuden ja hyvän elämän.

Ei siis mitään turhia ihmeellisiä odotuksia, vaan mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa ja välillä jotain piristävää tekemistä kahdestaan miehesi kanssa. :) Menkää treffeille!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Koska olet tyhmä nainen, ja haluat sellaisen ihanan pahiksen, pieni alko-ongelma, ja arvaamaton luonne olis plussaa. Sitten voisit täällä itkeä, kuinka teillä menee päin persettä.

Mutta joo... Tehkää jotain arjesta poikkeavaa.

Väkivaltaa tai alkoholismia en kyllä kaipaa. Mutta eksäni on tulinen luonne ja tempperamenttia löytyy. Joten osittain olet oikeassa. Jännitys puuttuu.

Yhteistyössä