miksi en nauti nyt raskausvatsastani kun ennen olen nauttinut? muilla kokemuksia, mitä ihmettä tämä tarkoittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä mua vaivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä mua vaivaa

Vieras
mikä mua vaivaa?
olen aina nauttinut valtavasti suuresta raskausvatsastani ja koko raskaanaolevan olemuksestani.
Jo varhain mulle tulee ihana raskausvatsa josta olen aina niin ylpeä ja todella viihdyn raskauden tilassani.
Nyt tämä neljäs raskaus on sellainen, että tunnen itseni vain rumemmaksi kuin koskaan. Olo on iso ennkä kauheasti nauti siitä.
Tuntuu että olen rumempi kuin kskaan : (
en tajua tätä asiaa miten nyt tuntuu tältä kun aiemmin aina ollut niin päinvastainen olo.

Onko teillä muilla samoja kokemuksia?mä olen ihan pihalla miksi nyt näin?
haluaisin nauttia tästä ainutlaatuisesta tilasta joka saattaa olla viimeinen kerta nyt omalla kohdallani.

onko sulla maha isompi kuin aiemmin, tai ootko lihonut enemmän kuin tavallisesti?
Mulla ainakin tään kolmannen raskauden aikana maha on isompi kuin edellisissä, ja painoa tullut jo puoli välissä melkein saman verran kuin aiemmissa kokoraskaus aikana. joten en nauti tästä itse ainakaan lainkaan tästä syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
onko sulla maha isompi kuin aiemmin, tai ootko lihonut enemmän kuin tavallisesti?
Mulla ainakin tään kolmannen raskauden aikana maha on isompi kuin edellisissä, ja painoa tullut jo puoli välissä melkein saman verran kuin aiemmissa kokoraskaus aikana. joten en nauti tästä itse ainakaan lainkaan tästä syystä.

ei mulla oo isompi maha kun aiemmin ja painankin ihan samanverran kun viime raskaudessa näillä viikoilla.
En tajua tätä hommaa ja mua surettaa kun olen aina tuntenut itseni niin hehkeäksi ja kauniiksi. Nyt on vaan iso lyllerö olo :``(

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä tunnen itseni helvetin vastenmieliseksi ryhävalaaksi, kiitos kysymästä. Ja joo, aiemmin mäkin nautin olostani. Nyt en. Paino menee samoissa, ulkonäkö on suht sama. Fiilikset vaan lattiassa.

no mulla on ihan JUST SAMA TUNNE.
paino sama kun viime raskaudessa näillä viikoilla.
Mutta tunnen olevani rumempi kuin KOSKAAN :´´(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä tunnen itseni helvetin vastenmieliseksi ryhävalaaksi, kiitos kysymästä. Ja joo, aiemmin mäkin nautin olostani. Nyt en. Paino menee samoissa, ulkonäkö on suht sama. Fiilikset vaan lattiassa.

Sama...
En mä tiedä mikä on. Mua ahistaa koko hiton olotila :| Ja mä odotan ihan suunnattomasti sitä, että saan tämän vauvan vatsasta ulkomaailmaan ja voin palautua normaaliksi.

Sama...
En mä tiedä mikä on. Mua ahistaa koko hiton olotila :| Ja mä odotan ihan suunnattomasti sitä, että saan tämän vauvan vatsasta ulkomaailmaan ja voin palautua normaaliksi.

sitäpä sitä...mulla menee kyllä tovi palautua kun painoa kuitenkin tulee jonkun verran, huokaus...eniten odotan imetystä, siitä tykkään ja on ihana ruokkia vauva omalla maidolla.

En osaa auttaa, vain ottaa osaa.
Itse en ole koskaan erityisemmin nauttinut raskaudesta, päinvastoin. Kerta kerralta se on ollut jotenkin inhottavampaa ja rasittavampaa ja ärsyttävämpää.

Rehellisesti sanoen kolmannen odotuksesta muistan vain jatkuvan *itutuksen.
Kun ei siinä enää ollut edes mitään uutta, ja mietin vaan, eikö siinä hommassa voisi päästä jotenkin vähän "jonon ohi" sitä mukaan, monettako pukkaa.

Kaikki lapset olen kuitenkin halunnut, ja pähkäilen jo neljännen mahdollisuutta joskus parin vuoden päästä. Eniten mietityttävä tekijä vaan on juuri se raskausaika.
Krooninen vauvakuume varmaan lopulta kuitenkin voittaa :)

Mä en ole nauttinut ikinä raskaana olosta, viime kerralla oikein yritin asennoitua ett jos enempää ei sitt enää tehdä vauvoja niin oon sitt oikein raskaana ja pidän siitä. Mutt ei niin ei, en kertakaikkiaan pysty.

Meillä neljä lasta, ja nyt viidettä odotan. Tiesin heti alusta että poikaa pukkaa kun on niin vastenmielinen olo itseä kohtaan.. Joka krt poikien kans ollut tämä sama tuntemus-- että olen ruma ,lihava ja kaikinpuolin kamala. Meillä siis joka toinen poika ja jokatoinen tyttö , niin että vertailupohjaa on!

Alkuperäinen kirjoittaja Sukupuolesta johtuvaa mulla:
Meillä neljä lasta, ja nyt viidettä odotan. Tiesin heti alusta että poikaa pukkaa kun on niin vastenmielinen olo itseä kohtaan.. Joka krt poikien kans ollut tämä sama tuntemus-- että olen ruma ,lihava ja kaikinpuolin kamala. Meillä siis joka toinen poika ja jokatoinen tyttö , niin että vertailupohjaa on!

njaa...eihän sitä silti varma voi olla että juuri sukupuolesta johtuu...voipi olla muita tekijöitä mutta ehkä liität ne vaan sukupuoleen?

mä rakasti ulkonäköäni ekassa raskaudessa,nyt tokassa ahdistaa maha,puristaa vaatteet ja on kömpelö olo vaikka viikkoja vasta 17. toivoisin että olis jo vauva sylissä. muutenkin on jotenkin etäisempi olo vaikka juuri on alkanut liikkeektin tuntumaan. mutta kysymykseen, en nauti mahasta! enkä varsinkaan mielialavaihteluista ja finneistä. paino on ok,en ole lihonut/ole lihava

Mulla on kaksi raskautta takana molemmissa ollut sama fiilis. Ihan itkettänyt se paska fiilis, kun on tuntenut itsensä niin ällön rumaksi vaan koko ajan.

en oo koskaan ollut näin hullu ja lyhytpinnanen missään raskaudessa.
oon tosi ilkeä ja hermoheikko.
menis äkkiä tää loppuaika niin ei tarvis kaikkien kärsiä niin paljon.

Yhteistyössä