Miksi en kelpaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyllästynyt"

Vieras
Olen erittäin urheilullinen, itsestä ja hygieniasta huolta pitävä , romantttinen, tunteellinen, huumorintajuinen, kotitöitä tekevä, ruokaa laittava 30v mies ja olen kihloissa muutaman vuoden nuoremman tytön kanssa .
Ahdistaa kun toinen ei halua enempää kun kerran viikossa ja sekin suht pikaista.
Itse kyllästyny tekemään alotteita kun olen tullut torjutuksi satoja kertoja.

Aamu on huono kun suuta kuivaa, päivällä ikävää jos hikoilee ja meikit leviää tai tukka menee huonosti, illal pitää lähtä salille tai kauppaan ni ei kerkee ja yöllä pitää tietysti nukkua.
Sit se on se kerta viikossa keskel yötä kun suihkun jälkeen voi nopeesti rakastella tai pikapanna.

Joskus harvoin saattaa saada vapaapäivänä ihan keskel päivää kunhan teen itse aloitteen ja nuolen tai sormetan toiselle ensin orgasmin niin sit voin saada itsekkin pikaisesti panna itseni loppuun.

Mut ärsyttää et vaikka kuin paljon tekee toisen etee asioita ja yksin siivoo, remppaa, kokkaa, pidän itseni siistinä, treenaan niin ei seksielämä parane !

Ei läheisyyttä saa sen enempää teki mitä tahansa.
Ostin seksilelujakin toiselle läjän ja tyydytin niilläkin toista ja tykkää itsekkin niil leikkiä mut en mä saanut siitäkään hyvästä itse takaisin mitään vastaavaa kivaa :(
yrittäny vaikka millä lisätä innostusta makkarissa mut ei auta mikään.

Eikä toinen tee ikinä mitään spontaaneja alotteita vaan haluu et vapaapäivätkin katellaa leffoja tai treenataan yhdessä tai kaikkee muuta tehdään kun oltas läheisesti intiimisti edes yhteisinä vapaapäivinä huoh.
Ei kuulemma mitään ongelmaa ole kun kyselly. Kaikki hyvin..

Joskus sano et hän ei oikeen osaa tehdä alotteita itse ikinä mut sit kumminki on kertonut aikaisemmista suhteista et on tehny miehille vaikka mitä esim autossa ottanu suihin joltain ym...
Ehkä mä en vaan sit oo sen arvonen et mulle tekis mitään kivaa koskaan :(

Esim itse jos tiedän et kohta rakastellaan niin laitan makkariin tunnelmavalaistusta ja musiikkia taustalle. Saatan antaa hieronnankin. Hieronnan jälkeen annan usein suuseksillä orgasmin.
Mutta itse kun tulen makkariin ja toinen odottaa mua rakastelemaan on huone säkkipimee eikä mitään musiikkia enkä saa hierontaa enkä mitään orgasmeja suuseksillä. Pikapanon saan. Reilua...
Mutta ehkä en tosiaan ole minkään arvonen...

Kuulostat ap ihanalta mieheltä, joka on nyt suhteessa itselle väärän naisen kanssa. Ottaisin eron, jos puhumisesta huolimatta tilanne ei muutu. Vaikka muuten sopisittekin toisillenne niin jos sänkypuoli ei toimi yhtään, niin ei se ainakaan paremmaksi muutu suhteen edetessä. Varsinkin jos nainen ei näe edes ongelmaa tai halua sitä yrittää ratkaista.

• Tykkää
Reactions: ruusutarha ja Data
Sä nyt taidat poika nyt olla väärän naisen kanssa.. siis tytön. :D Ehkä teillä ei nuo halut kohtaa.. toinen toki on tyytyväinen tuohon "rinsessaelämään". On ilmeisesti saanut kiltin ja hyvin kohtelevan miehen napattua mutta ne himot ei taida kohdistua suhun. Joko tyydyt tuohon toisen tyydyttämiseen loppuikäsi tai katselet itelles naisen, joka osaa arvostaa ja haluaa sua oikeasti myös. ;)
Näin vanhana akkana voin todeta monen ystävättäreni ottanee sen ns.kotitossun itselleen mutta mitään seksuaalista halua eivät näihin ukkoihin ole alussakaan tunteneet. Ollut fiksuja ja järkeviä vain lastensa isän valinnassa. :) näi sitä ennen pitikin toimia.. Kyllä ne peitot pöllyis tuolla käytöksellä ja ilmankin, mikäli olisit oikea tuolle naiselle. Jos ei sitten muuten vaan ole vähemmillä innoilla varustettu. Mikä taas aiemman perusteella ei taida olla tässä se vaihtoehto..

Vaikutatte molemmat kovin pinnallisilta ihmisiltä ja siihenhän nuo kumppanisi syyt seksistä kieltäytymiseen kertomuksesi mukaan liittyykin suurelta osin. Ulkonäöstään rennompi ihminen ei mitään meikkejä ja tukkaa surisi, kuin korkeintaan juuri ennen jotain suuria juhlia. Mutta ei normaalina päivänä. Ja jos on kovin kompleksinen suhtautuminen ulkonäköön, niin mikään treeni ei auta, vaan aina löytää itsestään jotain vikaa. Siitä taas tuo pilkkopimeys ja pikaseksi johtunee, nainen ei uskalla paljastaa itseään enemmän kuin on pakko, varsinkaan tilanteessa, jossa ei pysty kaikkea kontrolloimaan.

Se että sinä treenaat ja puunaat itseäsi, ei ongelmaa ainakaan paranna vaan pikemminkin lisää naisen paineita.

Tämä on oma veikkaukseni ja asiaa voisi koittaa ratkoa keskustelulla, mutta mitään radikaalia yht´äkkistä muutosta tuskin kannattaa toivoa.

Kerran viikossa on jo paljon :(
Meillä hyvä jos kerran 1-2 kuukaudessa.
ARvaa vain, näyttääkö tuo naapurin Remontti-Reiska aika kiihottavalta otukselta ja se ei ole edes puhdas, vaan sellainen sottainen karvanaama

Huuuuuh! Kateellinen! Minä en tarvitsis edes mitään "lämmittelyjä", olisi vain noin innokas mies kiikarissa! Sinun kihlattusi tulisi herätä siihen, kuinka ihana olet (ainakin tältä osin) ja miten kelpaisit kyllä sadoille muille!

Ei vaikuta tyttösi osalta intohimoisuudelta. Suhteessa pitää olla seksuaalista paloa, passionia. Vaikuttaa siltä että tyttösi kontrolloi liikaa itseään ja sinua. Pidemmän päälle ei minustakaan parane, vaihda lyhyllä. Rakastaako se edes sua? Ja sä sitä. By the way. Vaikuttaa enemmän naisen kirjoittamalla provolta.

mun mies on vähän samanlainen ja suoraan sanottuna mua tökkii toi yltiöromantiikka ja kynttilät ja musiikki ja plaaplaa.. parasta on kun mies vaan tulee ja ottaa eikä jää siihen mitään romantisoimaan.

Kaikkia ei vaan kiinnosta, mulle kerta viikkoon on jo ihan kivasti. Jollekin toiselle ei. Jotakuta (ja varmaan moniakin) innostaa tollanen tuoksukynttilöitä virittelevä ja itseään tuslaava mies, mua taas ei. Tykkään panna, en viritellä tunnelmia iäisyyksiä- moni nainen varmaan myisi toisen kätensä tollasesta. Ihmisiä kun on erilaisia ja te ette näköjään sovi tuossa suhteessa yhteen. Se ei tarkoita että kummassakaan olisi varsinaisesti vikaa.

Meillä oli nuorempana aika sama asetelma. Johtui siitä, että en jaksanut innostua seksistä, koska mies laukesi AINA ennen kuin ehdin kunnolla edes lämmetä, ja jätti sitten asian siihen. Ei kiinnostanut innostua, kun aina jäi sitten kuitenkin ilman.

Kun mies sitten vähitellen alkoi tajuta vastavuoroisuuden päälle, en pitkään aikaan alussa uskaltanut häntä millään lailla koskea tai kiihottaa, koska pelkäsin, että ehtii taas tulla ja jättää homman kesken. Vasta vuosien mittaan aloin luottaa, että tuo hoitelee minutkin sitten, jos vaikka ehtiikin itse ekana. Ja nyt saa sitten hänkin oman osansa esileikeistä ja kivoista jutuista, kun tiedän, että homma ei tyssää enää siihen.

Niin yhdessä on oltu jo yli 3 vuotta ja yhteinen asunto et johan tämä suhde aika pitkällä jo mutta lapsia en kyllä alkaisi tekemään.
Se ei ainakaan paranna nykyistä seksielämäämme..

Olen aikasemmin yritänyt yllättää toista vaikka heittämällä keittiönpöydälle mut se on aina et ei ei ei nyt..

Kerran kun avokkini tuli töistä sidoin sen sänkyyn ja hoitelin sen ja tuntu se tykkäävän hulluna vaikkei ehtinytkään suihkussa käydä ennen rakastelua niinkun yleensä aina....
Mutta en ole itse mitään vastaavaa yllätystä saanut eikä hänkään ole pyytänyt että tekisin mitään vastaavaa uudestaan.

En tiedä sitten onko halut vienyt ylityöllistetty raskas työ fyysisesti ja henkisesti kun työskentelee kuolemaa tekevien ihmisten kanssa.

En ole pienimunainen neiti joka vsin tuoksukynttilöitä virittelee niinkuin vihjasitte.
Osaan kyllä hoidella naisen joko rivosti tai rakastella hellästi.
Välillä se on vain kiva rakastella tunteella kivassa tunnelmassa eikä aina panna ja nussia...

Yrität liikaa, siinä se vika piilee. Naista alkaa ahdistaa kun toinen koko ajan kimpussa ja kotitöitäkin teet luultavammin vain koska sen avulla irtoaa...am I right or am I right? Anna hyvä mies toiselle tilaa, tehkää omia juttuja myös. Nimim. Nainen joka tietää mistä kirjoittaa

Mies leimataan homoksi heti jos se nussimisen sijaan haluaa rakastella tai on yhtään tunteellinen.
Semmosen on ehdottomasti oltava pienimunainen neiti.

Olen ollut aikaisemmin toisenlaisissa suhteissa jossa seksiä riitti lähes päivittäin ja oli kaikinpuolin mahtavaa.
Ikinä ei ole kukaan valittanut huonoista sänkytaidoistani.

Kaduttaa että ryssin aikasempia hyviä suhteita olemalla uskoton.
Nyt kun olen viim 3vuotta yrittänyt olla uskollinen kiltti aviomies joka haluaisi elämänkumppanin kenen kanssa perustaa perhe niin sit käy näin et toinen käytöksellään ajaa mua pois suhteesta kokoajan.
En edes ryyppää enkä polta.
Viikonloput vietän kotona vaikka toinen olisi töissä poissa kotoa.
Kotiin kun tulee on ruoat valmiina pöydässä ja ukko kiltisti kotona jos en töissä ole.
Treenaan, remontoin, siivoan, kokkaan mut ei auta mikään.

Ehkä olen liian itsestään selvä.
Pitäs tehdä toinen mustasukkaseksi varmaan.
Ehkä tää on vaan oikein mulle kun oon ollu huonompi edellisille.

En mä ole ollut kimpussa aikoihin.
Kyllästyin vonkaamaan seksiä jo vuosi sitten...
Mut ei silti ole toinen minunkaan kimpussa. Ei tee alotteita.

En siivoa sen takia et pillua saisin.
Vaan monesti teen kotityöt sen takia että yhteistä aikaa jäisi meille enemmän kun molemmat tekee kolmivuorotyötä ja vapaat menee usein ristiin..
Joten yhteisiä vapaapäiviä ei huvita tuhlata siivoomiseen !!

Olen sanonut et senkus lähtee kavereilleen ja tuulettumaan mut ei ole lähteny.
Ei edes yksin tai kaverinsa kanssa osaa edes kuntosalilla käydä kun aina vaan mun kanssa pitää päästä.

Päätinkin et alan ottaamaan itse etäisyyttä ja lähden reissaamaan ja olemaan poissa kotoa niin näkee muuttuuko mikään vai oliko suhde tässä.

Yhteistyössä