Miksi elämä kohtelee kaltoin näin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eräs ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eräs ystävä

Vieras
Ystävälläni,jolla ikää 28v todettiin viime keväänä lonkassa syöpäkasvaimia n.5 kpl,kooltaan 0,5-2 cm,leikattiin,kasvaimet'hyppäsi'toiseen lonkkaan,joka myös leikattiin.
Oli n.½vuotta suht terve tältä osin,sitten alkoi jälleen kivut muistaakseni vain toisessa lonkassa ja vasemmassa rinnassa,joista löydettiin kasvaimet.
Kävi vasta menneellä viikolla 5:n kerran hoidoissa,jolloin oli sanottu,että lonkkien tilanne nyt tasapainossa,mutta myös oikeesta rinnasta oli löydetty kasvaimia :'(

Jos ei katoa hoidoilla nämä löydökset,niin sitten luultavasti leikkaavat molemmat rinnat :(

Miettinyt tässä että jospa tuleekin vielä aika,ettei tätä ystävää enää olekaan :'(

Itkua ei voi enää estää..

Yritä vaan jaksaa. Tosin ei ole syytä pidätellä itkua, se ei ole merkki mistään huonosta, jos voi itkeä. Kaikilla meillä on rajallinen aika täällä maapallolla. Hän on vielä täällä, nauti läsnäolosta vielä kun voit.

Tällaista elämä on, valitettavasti! Jotkut lähtevät jo ennen syntymäänsä, jotkut synnyttyään, jotkut nuorena, vaikka minkä ikäisenä.
Olen agnostikko mutta uskon että meille määrätty elinpäivät jo ennen syntymää.
Ainahan läheisiä ikävä on mutta heillä ei enää hätää.
Esikoiseni kuollut ja äitini sielu tuntui viipyvän, tunsin vain sen ja piti toivoa parasta.
Kolmen kuukauden jälkeen tunsin että on päässyt perille.
Voimia sulle ja kaverillesi, koeta tukea häntä.

Tukena olen tietenkin..tänäänkin olen yrittänyt soittaa pariin otteeseen,mutta puhelin kiinni :( Välimatkaa sen verran kuitenkin,ettei voi käymäänkään mennä,eikä varmaan jaksaisi ottaa vastaankaan vieraita.

Toivon tietenkin parantumista hänelle ja siunausta :'( Pääsisi iloitsemaan hänkin tulevista vuosista..

Lääkäri oli tämän viikon hoitokäynnillä sanonut ja lyönyt nuijan pöytään,että nyt ainakin saat unohtaa odotukset ja lastenteon :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tukena olen tietenkin..tänäänkin olen yrittänyt soittaa pariin otteeseen,mutta puhelin kiinni :( Välimatkaa sen verran kuitenkin,ettei voi käymäänkään mennä,eikä varmaan jaksaisi ottaa vastaankaan vieraita.

Toivon tietenkin parantumista hänelle ja siunausta :'( Pääsisi iloitsemaan hänkin tulevista vuosista..

Lääkäri oli tämän viikon hoitokäynnillä sanonut ja lyönyt nuijan pöytään,että nyt ainakin saat unohtaa odotukset ja lastenteon :(

Ei taida olla juttutuulella tuollaisten uutisten jälkeen :'(

Todella raskasta aikaa. Koettakaa saada kaikki tästä päivästä irti huomisestahan ei kukaan meistä tiedä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Ei taida olla juttutuulella tuollaisten uutisten jälkeen :'(

Todella raskasta aikaa. Koettakaa saada kaikki tästä päivästä irti huomisestahan ei kukaan meistä tiedä :hug:

Niin,kyllä ymmärrän että ei juttutuulella oo,mut oisin kuunnellu jotta hän olisi voinut purkautua mulle :( Laitoin sitten viestiä,että miten hän jaksaa(siis näin yleisesti). Vastaa sitten kun jaksaa,tietenkin.En odotakaan mitään nopeaa vastausta. :'(

Yhteistyössä