Miksi ei tällä kertaa raskauspahoinvointia ollenkaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Useampi raskaus takana ja joka kerta pahoinvointi alkanu jo ennen testiä ja ollut tosi inhottavaa, kahvit ym heti veke!!

Nyt viikkoja reilu 7 ja pahoinvointia ei oo ollu juurikaan, aavistuksen verran välillä etonut, mut kaikki ruoka maistuu ym..

Mietityttää, onkohan kaikki ok. Vai alkaakohan kohta oikein rytinällä..

Onko muilla vaihdellu näin eri raskauksissa?

Mulla kahdessa ekassa raskaudessa sellainen krapulaolo päänsärkyineen ja oksetuksineen jatkui noin viikolle 11. Kolmannessa oksensin joka päivä tuonne viikolle 13 ja päätä särki armottomasti. Neljännessä raskaudessa odotin joka päivä kauhuissani että milloin se alkaa, mutta ei mitään! Vain paineet laskivat niin alas jossain vaiheessa että huippasi, muuten ei oireen oiretta. Migreenikin lakkasi raskausajaksi kokonaan :-O (sehän itse asiassa olikin siis raskausoire, siis migreenittömyys!)

Toisaalta, jossain tuossa viikon 7 kohdalla mulla yleensä on vasta alkanutkin se oksetus... Mutta toivossa on hyvä elää ;-)

Mulla takana 7 raskautta ja kolmessa vimpassa ei enää juurikaan moista ällötystä ollut,viimeisessä ei enää yhtään ja silti kaikki hyvin. Mulla on mennyt aina vaan helpompaan suuntaan juuri tuon pahoinvoinnin suhteen mitä enemmän raskauksia.

Yhteistyössä