Miksi ei paino tipu? Ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä teen väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä teen väärin

Vieras
Olen nyt 12 viikkoa sitten aloittanut uude ruokavalion ja saliliikuntaohjelman.
Kaloreita päivälle tulee n 1200-1800/pv ja vettä 3l/pv ja salilla lkäyn 3-4 kertaa/viikossa tehden vuoroon ylä-ja alakroppaa ja alkuun ja loppuun 10-15min reipas kävely ( n 5,5-5,7/km/h) tai crosstrainer (75w)

Tänä aikana paino on tippunut vaivaiset 5,5kg. No, napamitta on pienentynyt n 8cm, mutta se ei tunnu missään. Muualta mitat ei ole pienentynyt.

Aijon tietty jatkaa, mut motivastio hiipuu kun tulosta ei tuu
Mikä neuvoksi??

Oletko sokeutunut jotenkin tuohon hommaan? 5,5kg on erittäin hyvä tulos 12 viikossa. (y)

Tuollainen kalorienlaskenta tuntuu kovin työläältä laihdutuskeinolta. Itse en laske kaloreita, vaan olen jättänyt hiilarit minimiin.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Paino näyttää tippuvan oikeini sopivaan tahtiin. Liian nopea laihtuminen ei ole hyväksi.
Runsas liikunnan lisääminen kerää myös nestettä lihaksiin.
Keskity mielummin mittoihin kuin painoon.

Oletko jättänyt sokerit pois? Mun paino alkoi tippua vasta sokerin jättämisellä. Virtaakin alkoi tulla sen mukaan hurjasti lisää. :) Tsemppiä!
Näin on. Se on jännä, miten sokeri uuvuttaa ihmisen. Mullakin on aivan eri tavalla virtaa, jaksan paljon paremmin.

En laske kaloreita vaan mulla on ruokaohje missä lepopäivän safkat ja salipäivän safkat

Koostuu kaurapuurosta, valkuaisista, kasviksista, lihasta, öljystä, rahkasta, riisistä/pastasta

Olen nyt 12 viikkoa sitten aloittanut uude ruokavalion ja saliliikuntaohjelman.
Kaloreita päivälle tulee n 1200-1800/pv ja vettä 3l/pv ja salilla lkäyn 3-4 kertaa/viikossa tehden vuoroon ylä-ja alakroppaa ja alkuun ja loppuun 10-15min reipas kävely ( n 5,5-5,7/km/h) tai crosstrainer (75w)

Tänä aikana paino on tippunut vaivaiset 5,5kg. No, napamitta on pienentynyt n 8cm, mutta se ei tunnu missään. Muualta mitat ei ole pienentynyt.

Aijon tietty jatkaa, mut motivastio hiipuu kun tulosta ei tuu
Mikä neuvoksi??
Kun mikään ei riitä.