Tuosta konttamisesta voin sanoa sen verran, että meidän neiti oli aikoinaan erittäin tuskainen, kun konttausasento oli hallinnassa, mutta ei hajuakaan, mitä pitäisi tehdä. Oma tätini sitten täällä eräänä iltana konttaili pitkin poikin ja seuraavana päivänä meidän mimmiltäkin tämä luonnistui. Sattumaako, sitä en tiedä, mutta näin meillä!!!
Ei todellakaan ole sinun syytäsi, jos lapsesti ei vielä liiku, se ajatus pois! Mutta totta on myös se, ettei lasta kuitenkaan voi väkipakolla opettaa ja kyllä se taito sieltä tulee, odotahan vaan! Olen parilta ystävältäni kuullut, kuinka heillä OPITTIIN kävelemään lähemmäksi 1,5 vuoden ikään, eikä OPETELTU niinkään kävelemään. Se taito sitten löytyi "täydellisenä" samantien!
Meidän perhe on taas "joutunut vastakohdaksi" eli meillä neiti on kävellyt jo varhain ja liikkunut muutenkin aikaisin. Jonkilaista paheksuntaa olemme saaneet myös osaksemme, kun "teidän lapsi osaa jo", joten eipä tässä yhteiskunnassa taida sittenkään olla sitä absoluuttista oikeaa.
Kaikki meidän pikkumurut ovat yksilöitä, JOKAINEN IHANA OMA ITSENSÄ! Ja onneksemme lähes kaikki oppivat kaikki taidot ennemmin tai myöhemmin! Itse olen tässä huomannut, että meidän mimmiltä jäi yhtä sun toista "väliin" ensimmäiseltä puolelta vuodelta, mitä erilaisten taulukoiden mukaan olisi "pitänyt" osata, mutta jokseenkin fiksu pieni neiti meille on silti kehittymässä
Turhat huolet ja murheet pois, kaikki aikanaan :hug: