V
vieras
Vieras
Tuli tuosta tahtoo vauva-ketjusta mieleen. Minäkin haluaisin kolmannen lapsen, mutta mies tykkää että lapsiluku on täynnä. Siis se joka sanoo ei päättää keskustelun vaikka kuinka yrittäs myönnytellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuli tuosta tahtoo vauva-ketjusta mieleen. Minäkin haluaisin kolmannen lapsen, mutta mies tykkää että lapsiluku on täynnä. Siis se joka sanoo ei päättää keskustelun vaikka kuinka yrittäs myönnytellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasta ei kannata "hankkia" jos toinen on vähääkään epäileväinen. Ei toisesta saa tehdä vanhempaa vasten tahtoa, sillä on kauaskantoisesti ikäviä seurauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasta ei kannata "hankkia" jos toinen on vähääkään epäileväinen. Ei toisesta saa tehdä vanhempaa vasten tahtoa, sillä on kauaskantoisesti ikäviä seurauksia.
Näin. Tottakai Ei on tässä asiassa vahvempi kuin kyllä. Joutuuhan se mieskin huolehtimaan lapsesta, jos ei muuten niin ainakin rahallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:Tähän on ratkaisu; antaa luonnon hoitaa perhesuunnittelun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt haluan olla tahallani lapsellinen, mutta epistä kun muitten miehet haluaa aina lapsen kun puolisokin haluaa. Siis tämä oli oikeasti tyhmä kommentti. Mutta kuvaa hyvin tätä minäkin haluan-tunnetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt haluan olla tahallani lapsellinen, mutta epistä kun muitten miehet haluaa aina lapsen kun puolisokin haluaa. Siis tämä oli oikeasti tyhmä kommentti. Mutta kuvaa hyvin tätä minäkin haluan-tunnetta.
Olet tosiaan lapsellinen. Kaikkien puolisot eivät halua lasta silloin kun toinenkin. On myös miehiä jotka haluaisivat lisää vaikka vaimo ei. Nää asiat on sellasia joista kannattaisi etukäteen keskustella, ettei tule yllätyksenä kun mies haluaakin yhden tai kaksi lasta vaikka itse on haaveillut kymmenestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Nää asiat on sellasia joista kannattaisi etukäteen keskustella, ettei tule yllätyksenä kun mies haluaakin yhden tai kaksi lasta vaikka itse on haaveillut kymmenestä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Nää asiat on sellasia joista kannattaisi etukäteen keskustella, ettei tule yllätyksenä kun mies haluaakin yhden tai kaksi lasta vaikka itse on haaveillut kymmenestä.
Nämä asiat ovat myös sellaisia, jotka muuttuvat vuosien varrella.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Nää asiat on sellasia joista kannattaisi etukäteen keskustella, ettei tule yllätyksenä kun mies haluaakin yhden tai kaksi lasta vaikka itse on haaveillut kymmenestä.
Nämä asiat ovat myös sellaisia, jotka muuttuvat vuosien varrella.
.
Kyllä.
Minä puhuin ennen ainakin kolmesta tai neljästä lapsesta. Enkä todellakaan missään tapauksessa enään ikinä halua ainakaan biologista lasta.
Olisi kauheaa jos mies käyttäisi sitä valttikorttina mitä olen lupaillut ja puhunut yli 10-v sitten.
Siitä päästäänkin taas alkuperäiseen aiheeseen: jos itse haluaa vielä lapsen, ja puoliso ei halua, eikä asia keskustelemallakaan miksikään muutu, niin "voittaako" ei-mielipide aina?Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Asiasta voi varmaan silti puhua kuten aikuiset ihmiset ja puolisoa kunnioittaen. Eikä lapsellisesti tasolla kun kaikki muutkin saa ja mä haluuuuuuuun!!! :headwall: Oletusarvoisesti aikuiset pystyy päättämään näinkin isoista asioista järkevästi.