Miksi ei löydy käytettyjä vaunuja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva äiti

Vieras
Miksi vuoden parin ikäisiä Emmaljungia on niin paljon myynnissä (eikö ne olekaan niin hyviä?)???
Mutta etsimiäni Brion yhdistelmiä ei tunnu löytyvän mistään/ ovat kiven alla???
Mieluummin kuitenkin ostaisin vaikka vuoden ikäiset,joita on jo jonkin verran käytetty (= viatkin löytyneet),joissa on vielä takuuta jäljellä.Kuin hankkisin maltaita maksavat uudet.

Me ollaan tykätty meidän Brio Novista ja ratasosa käytössä. Todella mukavat rattaat. Pikku kakkonen syntyy tammikuussa ja sitten esikko saa siirtyä seisomatelineelle.
briojen omistajat ovat yleensä tyytyväisiä hankintaansa, eivätkä myy heti vuoden kuluttua.
emmaljungat ovat isot, kolhot, eivät mahdu autoon jne. siksi niitä myydään pois jo vuoden käytön jälkeen!

Itse olen samaa mieltä Emmaljungista mutta kaikki riippuu kaikesta. Omakotitalossa asuvalle, kenellä on iso auto ja ketä tekee pitkiä kävelylenkkejä säässä kuin säässä, Emmaljungat ovat loistavat.

Huuto.netissä on paljon käytettyjä vaunuja, myös Emmaljungia ja Brioja. Mutta hintojen kanssa saa olla tarkkana. Välillä hintapyynnnöt ovat kohtuuttomia (oma mielipide), kyse voi olla tietysti myös myyjän nykyhintojen ""tietämättymyydestä"".

Mutta tyhmä ei ole se ketä pyytää, vaan se ketä maksaa. Olen itsekkin maksanut joistain tuotteista reilusti ylihintaa, koska olen halunnut juuri sen tietyn tuotten, eikä uutena ole löytynyt sopivaa.

Minä ostin vuosi sitten muutaman vuoden vanhat Brio Kombit vauva-lehden sivuilta. Myytävänä palstalta löytyi vm. 2002 tai 2003 oleva malli. Hyvät ovat olleet. Aion käyttää tuleville lapsillemmekin. Hinta oli 250 euroa.

Kaverin uudet Emmaljungat ovat olleet paljon huonommat. Hajonneet monta kertaa. Meillä vain jousimuovi on jouduttu uusimaan, 15 euroa maksoi korjaus.

Hohhoijaa...taasko alkaa Brio vs Emmaljunga..ei kai siitä ollut kysymys?! Ap oli jo valintansa tehnyt!

Kannattaa huuto.nettiä seurailla, mutta tosiaan silmä tarkkana hinnan kanssa. Itseään saa syyttää jos liikaa maksaa - kuten monesti huuto.netissä huomaa käyneen.

Varmasti niitä vuoden, parin, vanhoja yhdistelmiä voi löytyä. Mutta kun kyseessä tosiaan on yhdistelmät, niin tuskin kovinkaan moni myy yhdistelmä vaunuja lapsen ollessa 1 vuotias milloin sitä ratasosaa nimen omaa tarvitaan!
Yleensäkkin yhdistelmät kun on paljon pitempi ikäisempiä/pitempään käytössä kuin pelkät vaunut.
Meilläkin yhdistelmät oli kolme vuotta yhden lapsen käytössä. Ja perään tuli toinen käyttäjä.

Yhteistyössä