Miksi edes yritän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Piti viettää mukava päivä. Ensin ulkoiltiin 3v ja 4,5v kanssa ja sitten lähdettiin ostoksille ja lupasin, että mennään syömään ja saavat jätskit äidin vapaapäivän ja perjantain kunniaksi. Heti kun päästiin kauppaan niin alkoi ihme villitys ja kilpajuoksu, joten nappasin mukulat mukaani ja mentiin takaisin autolle (olin jo kaksi kertaa sitä ennen sanonut, että nyt loppuu tuollainen )ja huutohan siitä tuli molemmille kun tajusivat, että syömään ei mennä. Oli taas niin kiva ajaa 100 km aivan turhaan. :/

Niin no, lapset on lapsia vaikka yritetään kuinka sopia aikuismaisista tavoista.. ja yhdessä innostus senkun lisääntyy. En ole moisten seikkojen pilata jos olen jotain kivaa lapsilleni luvannut, kyl ne sitten on raflassa kunnolla olleet kun on höyryt päästelleet Prisman käytävillä.

Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Niin no, lapset on lapsia vaikka yritetään kuinka sopia aikuismaisista tavoista.. ja yhdessä innostus senkun lisääntyy. En ole moisten seikkojen pilata jos olen jotain kivaa lapsilleni luvannut, kyl ne sitten on raflassa kunnolla olleet kun on höyryt päästelleet Prisman käytävillä.

minä en varmasti palkitse rumasta käytöksestä kun tästä on ppuhuttu ja keskusteltu ja keskusteltiin ennen kauppaan menoa. Rajat on vedettävä, vaikka kyllä se minullekin koville otti kun 100km tuli ajettua ihan turhaa ja oli tarkoitus ostaa syysvaatetta itselle ja lapsille ja etsiä lasten kaverille syntymäpäivälahja.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:

minä en varmasti palkitse rumasta käytöksestä kun tästä on ppuhuttu ja keskusteltu ja keskusteltiin ennen kauppaan menoa. Rajat on vedettävä, vaikka kyllä se minullekin koville otti kun 100km tuli ajettua ihan turhaa ja oli tarkoitus ostaa syysvaatetta itselle ja lapsille ja etsiä lasten kaverille syntymäpäivälahja.

Joo en ihan tuota palkitsemisen kannalta ajatellut. Onpa pitkä matka tuon ikäisille istua autossa ja sitten katsella kun äiti sovittelee vaatteita jne.. varmaan vaatii aika paljon. Meillä tuon ikäiset tarvitsee päikkäritkin.. tuossa reissussahan menee koko päivä.

Yhteistyössä