T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En todellakaan tiedä syytä, mutta näyttää olevan normaali tapa esim. ravintoloissa. Kai siihen joku oikea syy on, eikä vain ihmisten kiusaksi keksitty.
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:Pitääkö tuo lastenruokajuttu oikeasti paikkansa, vai onko se joku vitsi täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:en tiedä, mahtaisiko kuulua samaan kategoriaan kun että lasten ruuat pitää annostella lautaselle muovilusikalla (ja siis myös syöttää)..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
???
No ei varmaan kun sitä ei tuubissa ole mutta mulla meni kyllä ihan ohi..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
???
No sehän se pointti tossa oli et ei onnistu pursottamaan kuten turun sinappia, koska on purkissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
???
No sehän se pointti tossa oli et ei onnistu pursottamaan kuten turun sinappia, koska on purkissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
???
http://www.delideli.fi/?sivu=tuote&id=490
On sitä tuubissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin no ei sitä ainakaan saa samalla lailla pursotettua tuubista kun esim turun sinappia
???
http://www.delideli.fi/?sivu=tuote&id=490
On sitä tuubissakin.
No mut sitä varmaan saa pursotettua sit samalla tavalla kuin turun sinappiakin?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Varmaan vain varotoimi, siis metallilusikalla voi helpommin rikkoa sen lasipurkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:en tiedä, mahtaisiko kuulua samaan kategoriaan kun että lasten ruuat pitää annostella lautaselle muovilusikalla (ja siis myös syöttää)..
miksi näin?ikinä kuullutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hä?;17989422:Pitääkö tuo lastenruokajuttu oikeasti paikkansa, vai onko se joku vitsi täällä?