MIKSI Candy Crush lisäelämät eivät tule käyttöön?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Ensinnäkin hävettää tunnustaa pelaavani koko peliä, kiero pikkusisko pisti koettamaan ja se oli sit siinä.
Jotkut ystävälliset sielut lähetteävät mulle lisäelämiä, mutta ne eivät näy tai tunnu missään- hyväksyn ne, mutta eivät 'elämäni' lisäänny siltikään.
Lisäsiirrot kyllä saan käyttööni.

Argh. Ärsyttävää menettää järkensä moisen peln vuoksi.
 
Jos sulla on täydet elämät silloin kun otat sen lisäelämän/elämät vastaan niin ei se lisäänny. Oon itse samaa miettinyt ja musta tuntuu et ne menee hukkaan tosiaankin. Huonosti suunniteltu peli :p
 
mä meinasin lopettaa koko pelin pelaamisen (lue: samalla hävittää läppärinkin, kun teki mieli viskaista se seinään ) kun jumitin yhdellä tasolla varmaan 1.5kk, pelasin kuitenkin varmaan 20 (jos ei enemmänkin ) kertaa päivässä sitä.
no, eilen pääsin tason läpi, jumittaakseni nyt sit taas parin tason jälkeisessä tasossa |O
 
  • Tykkää
Reactions: heebah
ennen mä pelasin sitä noitapallopeliä, mut sit tuli niin vaikeat tasot etten oo päässy etenemään vissiin puoleen vuoteen enää, samoin kävi pyramidsolitariessa..|O

ja sit joissain peleissä ku ei oo ku pari kaveria, ni jää jumiin ku kukaan ei anna apuja et pääsis jatkamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28520101:
ennen mä pelasin sitä noitapallopeliä, mut sit tuli niin vaikeat tasot etten oo päässy etenemään vissiin puoleen vuoteen enää, samoin kävi pyramidsolitariessa..|O

ja sit joissain peleissä ku ei oo ku pari kaveria, ni jää jumiin ku kukaan ei anna apuja et pääsis jatkamaan

Sama juttu noitapelissä..menihermot joten poistin sen kokonaan :D
 

Yhteistyössä