Miksi C.S.I-sarjojen tunnareiksi on valikoitunut The Who-yhtyeen kappaleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohtija

Vieras
Olen asiaa aiemminki miettiny, mutta en ole tullut etsineeksi vastausta. Nyt asia muistui mieleen kun New Yorkin versio alkoi sarjasta.

Ei sillä etteikö The Who olisi loistava bändi. :) Itse olen tiennyt bändin jo ennen ekaa C.S.I:tä. En niinkään iso fani ole, mutta bändin musiikista olen tietoinen ja hyviä kappaleita ovat tehneet.

No ekaan CSI:hin se tuli tunnariksi ja siitä pidettiin todella paljon. Sitten päätettiin, että tästähän voisi tulla yksi trademark sarjalle. Itse en sarjasta erityisesti piittaa, vaikka varmaan omassa genressään oikein laadukas onkin. The Who sitten taas on yksi kaikkien aikojen suurimmista suosikeistani.

Hassua muuten, että jokainen tuntemani The Whosta paljon pitävä ihminen, on erittäin fiksu. Ja näillä paljon bändistä pitävillä tarkoitan semmosia, jotka ovat kuunnelleet hiukan enemmänkin bändiä kuin pelkät hitit.

Tai siis yksi tuntemani The Who-fani ei ole erityisen fiksu. Ja se olen minä. Mutta en olis niin varma, että edes tunnen itseäni... Who are you, kyselen itseltäni usein...

sen verran tiedän, että mies joka näyttelee sitä kuolinsyyntutkijaa(se vanha mies) Miamissa, on ainakin joskus ollut yksi The Whon jäsenistä. En tiedä onko enää, bändi ei muuten mulle ole kovin tuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Yäk;28733817:
Kuvotava pedofiilipändi. Tän se yks ukko oli ollu pedofiilisivustolla ja sitten sano että hän tutki sitä asiaa. MJust joo. Ihan sama ku Gary Glitter.

Tää oli hauska. Taidat olla viisivuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;28733884:
sen verran tiedän, että mies joka näyttelee sitä kuolinsyyntutkijaa(se vanha mies) Miamissa, on ainakin joskus ollut yksi The Whon jäsenistä. En tiedä onko enää, bändi ei muuten mulle ole kovin tuttu.

No ei todella ole. On voinut ehkä käydä niiden keikalla.

Yhteistyössä