Miksi "bimbot" saavat aina poikia?

• Viestiketjun aloittaja mietintämyssy
  • Ensimmäinen viesti
mietintämyssy
Siis sellaset henkisesti (ja usein fyysisestikin) "blondit", paljon meikkaavat manikyyrissä kävijät, joiden harrastuksia on shoppailu, shoppailu ja kauneishoitola. Paris Hiltonkin saa varmasti joskus pojan, kuten myös Tuksu.
Ehkä on parempikin että tuon sorttiset naiset saavat pojan, koska voi vaan arvailla miten kasvattaisivat tytön mini-itsekseen. Toisaalta, pojat taas saavat aivan vääristyneen kuvan naisista kun äitinä on bimbo.

:LOL: :LOL:

Tää oli kyllä päivän paras. Mulla on kaksi poikaa :D

En käytä meikkiä kuin juhlissa, ikänä en oo manikyyrissä käynyt ( pedikyyrissä kyllä jos se lasketaan ), inhoan shoppaamaista ja teen vaan välttämättömät ostokset.

Mutta ihana kuulla ekaa kertaa jostain et oon bimbo :saint:

mietintämyssy tähdentääjo toistamiseen
LUKEKAAAAAAAAAAAAAAA, MÄ EN SANONUT ETTÄ KAIKKIEN POIKIEN ÄIDIT OIS BIMBOJA!!
Mut bimbot saa poikia. Onko syynä kemikaalit, ruokavalio vai mikä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
3 poikaa ja iltatähtösenä tyttö, en siis olekaan kylän tummin blondi. :heart:
vitsi, mä taidan olla kylän tyhmin blondi :/ 3 poikaa meinaan on saldo. eikä yhtää tyttöä... vaik oon kyl itekki tälläinen poika tyttö :)

vieras
Sanos mulle miten se bimbous voi vaikuttaa miehen spermaan? Siitähän se lapsen sukupuoli on kiinni, ei naisesta. Kertaan vielä: lapsen sukupuoleen vaikuttaa vain miehen spermassa oleva sukupuoli kromosomi X tai Y.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy tähdentääjo toistamiseen :
Tai johtuisiko siitä, että "bimbot" harrastavat tietynlaisia miehiä. Mieheltä se sukupuoli kun tulee........

Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy tähdentääjo toistamiseen :
No riippuu ketkä kaikki ovat bimboja? Onko esim martina? Vai tekeekö blondi tukka sen?

mietintämyssy
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

En käytä meikkiä kuin juhlissa, ikänä en oo manikyyrissä käynyt ( pedikyyrissä kyllä jos se lasketaan ), inhoan shoppaamaista ja teen vaan välttämättömät ostokset.

Vittu täällä on turha tehdä alotuksia kun te ette osaa lukea. Olenko jossain sanonut että KAIKKI POIKIEN SAAJAT OIS BIMBOJA?
en! EEEEEEENNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yks teoria
Jossain oli tutkimus et kauniit ja viehättävät naiset saa todennäköisemmin poikia, näin luonto varmistaa hyvien geenien mahdollisimman laajan eteenpäin viennin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Vittu täällä on turha tehdä alotuksia kun te ette osaa lukea. Olenko jossain sanonut että KAIKKI POIKIEN SAAJAT OIS BIMBOJA?
en! EEEEEEENNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suora lainaus otsikostasi: "miksi bimbot saavat poikia?"

mietintämyssy
Mä annan esimerkkejä:

Victoria Beckham
Hannele Lauri
Anu Saagim

VAIN MUUTAMAN mainitakseni. Nuo on vieläpä älykkäämmän sortin bimboja, ei edes niitä kunnon tyhmiä bimboja.

Yhteistyössä