Miksi annatte miestenne pukeutua rumasti?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Aikuisia miehiä näkee Jack&Jones vaatteissa ja joissa Adidas Superstar-lenkkareissa. Siis samaa kamaa pitää 16 vuotiaat. Miksi te annatte miestenne pukeutua kuin teinit?

OMG...mä juuri tänään kaupasta ostin ukolle Kappan vastaavat kengät...ikää hällä kuitenkin jo sen 30v.

Voiskohan ne vielä palauttaa, kun laput on kuitenkin vielä kiinni? Ettei herra vaan sitten pukeudu, kuin teinit. Tosin kaapissa on kyllä niitä J&J paitoja, joten liekö se kenkien vaihto tilannetta pelasta :(

"hmmmm...."
eiköhän jokainen päätä omista vaatteistaan???
ite ainaki olen päättäny omistani ja mies omistaan. jokanen on yksilö, jolla on oikeus pukeutua niinko haluaa.
pääasiahan lienee, että vaatteet on puhtaat ja ehjät.. tää oli minun mielipide.

"vieras"
E-ei, minä ostan miehelleni keväisin ja syksyisin uudet suorat villakangashousut, nappikengät ja vinoruutukuvioidun neulepaidan sekä väriin sopivan kauluspaidan. Tyylissä löytyy!

"emppu"
Eipä ole tullut mieleeni puuttua toisen pukeutumiseen. Kehun kyllä jos on kivat vaatteet ja sillä keinoin yritän sanoa että niin voisi pukeutua useammin, mutta en rupea haukkumaan. Itse en esimerkiksi pidä ruutupaidoista jota mies usein käyttää, mutta hän tykkää itse. Minkäs minä sille mahdan.

"jenni"
Mä taas en pysty ymmärtämään näitä jotka sanoo että mies saa itse päättää mitä pukee ja ei väliä.Mulle on kyl suurikin väli mitä mies pukee!En vois olla miehen kans joka pukeutuu ns. mun mielestä väärin.Mut meillä on sama maku miesten ja naisten pukeutumisen suhteen,joten ei ongelmaa.

Siksi, koska aikuisella ihmisellä, jopa naimisissa olevalla, on oikeus itse päättää mitä pukee päälleen. Ei mun mies tosin vastaa lainkaan aloittajan kuvausta vaan voisi mielestäni päin vastoin pukeutua hieman nuorekkaammin. Mutta parisuhdetta tuskin parantaa jos toinen ryhtyy määräämään mitä vaatteita toinen saa käyttää.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Likaisia miehiä;28359152:
Oikein oksettaa kun tuolla ulkona näkee perheellisiä isiä joiden siniset farkut ovat liasta enemmänkin ruskean värisiä
Ei ne oo likaisia, ne myydään sellasina. Kuulostat melkein mun 70 vuotiaalta isältä, paitsi että sekin osti Jack&Jonesilta punaset housut, eli sekään ei oo noin jänkkä ku sä.

lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Likaisia miehiä;28359152:
Oikein oksettaa kun tuolla ulkona näkee perheellisiä isiä joiden siniset farkut ovat liasta enemmänkin ruskean värisiä
elä muuta sano ja jos sillä vieressä kulkevalla eukolla on vielä perstaskujen kohdalla oikein mustat(öljyiset) kämmenen jäljet... tosi pervoo... hyi... yöx... en edes kehtaa sanoa miltä valkea paita näyttää jos takaa päin öljysillä käsillä puristellaan tissejä.... ällöä.

"liisa"
Mun mies on AIKUINEN, ja mä en sanele hänen pukeutumistaan..saa ihan ite päättää. Ja useimmiten kulkeekin ihan julkisesti Snickersin työhousuissa, pipo päässä ja kaamee takkikin vielä kruunaa komeuden..Mutta ei se mua haittaa; mä oon aina tykännytkin enemmän rehellisistä duunareista kuin jostain sliipatuista liikemiehistä. Ja osaa kyllä joskus ihan pukeutua kauluspaitaan ja tummaan pukuunkin, tarvittaessa.. Rumat ne vaatteilla koreilee, heh.

Blue
Ei mun mies tuollaisia pidä, herraisä sentään. :O :LOL: Mutta ei mun mies suostu ukkovaatteitakaan pitämään. Hänellä on omalaisensa, helvetin hyvä, tyyli. :heart:

Mutta toisaalta, olen törmännyt moneen ikäiseeni mieheen jolle nuo kuvailemasi vaatteet sopii. ;)

Yhteistyössä