Miksi aina rakastun toivottomiin tyyppeihin!?!?! :((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nyt tämmöinen. Alkoholisoitunut, pilveä pössyttelevä, raha asiansa sotkenut, työtön, kunnianhimoton, sitoutumiskammoinen, ei rakasta minua aikuinen 31 vuotias mies... Siltikin niin älykäs, luova, karismaattinen, ihana. hohhoijaa minun pitäisi oikeasti tulla joskus järkiini ja kasvaa aikuiseksi. :(

Selittäkää! Mä en kertakaikkiaan ymmärrä. Mulla tulee noista tyypeistä niin suuri kuvotusreaktio, on tullut jo villeinä teiniaikoinakin. Syttyy joku luuseritutka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Miten voi olla älykäs, jos on raha-asiansakkin sotkenut ja terveytensä pilannut?

Helpostikin, ehkä se on vain välinpitämätön moisista asioista. Mieluiten vain soittaisi ja lukisi.

Mies on siis niin älykäs, että ei sopeudu normaaliin elämään, johon kuuluu myös palkkatyö (tai yrittäjyys).
Koska älykäs mies ei ole rikas perijä tai lottovoittaja, niin hän kaipaa muusaa, ymmärtäjää ja/tai elättäjää, jotta voi keskittyä harrastuksiinsa?

Kaikista huvittavinta on se että seurustelin talvella varakkaan komean kaikinpuolin loistavan miehen kanssa joka oli aivan rakastunut minuun. No mä jätin sen koska se oli minusta tylsä ja ärsyttävä. Minua ei kiinnosta kuin tommoset luuserit joista ei ole ikinä mihinkään... Sitten ollaa sydän sykkyrällä kun kaikki menee piloille...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikista huvittavinta on se että seurustelin talvella varakkaan komean kaikinpuolin loistavan miehen kanssa joka oli aivan rakastunut minuun. No mä jätin sen koska se oli minusta tylsä ja ärsyttävä. Minua ei kiinnosta kuin tommoset luuserit joista ei ole ikinä mihinkään... Sitten ollaa sydän sykkyrällä kun kaikki menee piloille...

Kai se elämä maistuu vahvemmalta kun saa luuserilta turpaansa ja velat niskaan.