huoh
Vaikka käyn pissalla ennen seksiä, käytetään kumia, käyn pissalla ja alapesulla seksin jälkeen... Että ärsyttää Saakohan jotain estokääkitystä tälläseen?
Hmm, no joskus pesen laimennetulla saippualla tuosta "ulkoa", en häpyhuulien välistä kylläkään, sieltä vain vedellä.Alkuperäinen kirjoittaja eleanoor:et kai pese saippualla?
liian usein tapahtuva pesu ja pesuaineet kuivattavat + tappavat normaalin bakteerikannan jolloin olet tulehdusalttiimpi.
myös liian kova hankaus haavauttaa pintoja ja lisää tulehdusriskiä.
peseytyykö mies ennen yhdyntää? siinäkin voi olla syytä.
Jos et löydä ratkaisua ongelmaasi kannattaa ihan suoraan kysyä lääkäristä mistä on kyse.
Ei mulla arkana paikat ole, en ainakaan lähiaikoina muista että kipeäksi olisi menneet. Reilusti laitan liukkaria, joskus nimittäin ollut hieman kipeät paikat kun ei "viitisiny" käyttää liukastettaAlkuperäinen kirjoittaja eleanoor:no jos sä huomaat että ihon pinta on arkana niin silloin liukaste ei ole riittänyt
Pitää varmaan käydä. Kyllä jo vituttaa tämä ainanen vaiva.Alkuperäinen kirjoittaja .:Käy lääkärin juttusilla. Saat varmaankin estolääkkeen jota otetaan yksi tabletti aina petipuuhien jälkeen...
näin! Ja ostaisin itse luontaistuotakaupasta/apteekista karpalovalmistetta, jolla on ennalataehkäisevä vaikutus pisutulehuksiin..Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Kokeilepa (pesun ym. lisäksi) juoda aina heti yhdynnän jälkeen 2-3 lasillista vettä. Joudut "juoksemaan" vessassa, mutta huuhtelee hyvin rakon ja virtsaputken. Itse sain aikoinaan tällä just vastaavanlaisen tulehduskierteen poikki.