miksi aina käy näin kun ostan uuden puuterin ?! älä avaa, jos valitus meikeistä ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen

Vieras
eli : ostin siis eilen uuden puuterin. vaikutti lupaavalta "värjäämätön (siis läpikuultava) ja ihoa heleyttävä", hintakin oli kohtalainen. no, hetki sitten huomasin että minulla kyllä on tasainen, kalpea "posliini iho" jollaista arvostan , mutta myös KIMALLAN. tuossa on näköjään jotain hemmetin hileitä, tuossa puuterissa... :headwall: en mie kuitenkaan mitään hilebileitä suunnitellut pitäväni...! ja viimeeksi taas kun ostin uuden puuterin( irtopuuterin kun kehuttiin sen pitävän kiillon pitempään poissa) niin enkös sotkenut sillä kasakaupalla mustia vaatteita, kunnes viskasin roskiin... päätin että pysyn puristepuuterissa ja nyt sitten olen hilenaama... aagh, miten HITOSSA voi olla näin vaikeaa yhden puuterin ostaminen?! :headwall: :(

Mä oon kans ostanu sellasen himmeen hilepuuterin. Missään ei sanottu että se kimaltaa naamalla ku viimestä päivää! Enkä mä eka sitä huomannukaan, myöhemmin vasta luonnonvalossa tajusin että hemmetti, meikäläinen varmaan loistaa kilometrien päähän!!

Niiden pitäs aina ehdottomasti laittaa purkkiin varoitus että sinne on kaadettu myös hilehommeleita kourakaupalla :D

suunnitelma oli olla kalpea ja kaunis(tai ainakin sievä;)), EI kalpea, kaunis ja kimaltava... :D saisivat kyllä varoituksen pistää noihin puteleihin, että "hehkun antaminen" tarkottaa kymmentä kiloa hileitä... :(

Yhteistyössä