Miksi aikuisella ei saisi häpykarvoitusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonskuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonskuna

Vieras
Parilta kaverilta kuullut, että heitä ihan ahdistaa jos edes bikinin tai alushousun läpi voi (kyyläämällä) havaita, että on häpykarvat olemassa? (hieronnassa ja uimiksessa) Siis että alushoususta näkee että on tuhero olemassa eikä esim. cameltoe näy kuten karvattomassa. En tarkoita sitä että sivulta karvat näkyy vaan sitä että huomataan _ettei värkki ole ajettu posliiniksi_.
Sitä en tajua. Mikä siinä on niin noloa jos, kas kummaa, aikuisella olisi häpykarvoitus?

ja taas tämä aihe... no kavereillasi on jonkinlaisia aikuistumistraumoja, reippaan rehevä puska on viimeksi nähty saunassa äidin kanssa ja nyt he yhdistävät karvat vanhemmuuteen ja aikuistumiseen. he itse pelkäävät aikuisuutta ja yrittävät pitää kehonsa lapsekkaana (vrt naisten inho läskisiä ruumiinosia kohtaan, jotka naisilla yleensä ovat juuri vatsa, takamus, reidet, ja rinnat, korostaen naisellisia muotoja. seksuaalisuus-viittaus) asiasta tulee niin suuri henkinen esto että muidenkin häpykarvojen näkeminen ahdistaa heitä muistuttaen uhkaavasta aikuisuudesta. pelottavalle karvoitukselle pitää keksiä halventavia nimiä ja sitä pitää parjata likaiseksi jotta itse tuntisi olevansa puhdas (rämemajava, vrt saunassa nähty märkä ja hikeä tippuva karvakolmio)

ja taas tämä aihe... no kavereillasi on jonkinlaisia aikuistumistraumoja, reippaan rehevä puska on viimeksi nähty saunassa äidin kanssa ja nyt he yhdistävät karvat vanhemmuuteen ja aikuistumiseen. he itse pelkäävät aikuisuutta ja yrittävät pitää kehonsa lapsekkaana (vrt naisten inho läskisiä ruumiinosia kohtaan, jotka naisilla yleensä ovat juuri vatsa, takamus, reidet, ja rinnat, korostaen naisellisia muotoja. seksuaalisuus-viittaus) asiasta tulee niin suuri henkinen esto että muidenkin häpykarvojen näkeminen ahdistaa heitä muistuttaen uhkaavasta aikuisuudesta. pelottavalle karvoitukselle pitää keksiä halventavia nimiä ja sitä pitää parjata likaiseksi jotta itse tuntisi olevansa puhdas (rämemajava, vrt saunassa nähty märkä ja hikeä tippuva karvakolmio)

Aika naurettavaa ja toisaalta säälittävää miksi niin moni näkee pillukarvoituksen epäseksikkäänä :D sehän juuri onkin seksikästä koska se kuuluu aikuiseen ikään.
Jännä kun naisen eroottiset paikat kuten rinnat, pylly, tukevat reidet ja tuuhea aikuinen häpykarvoitus ovat kokeneet inflaation ja niistä vain rinnat ovat nykyään seksikkäitä. Pitäisi olla karvaton tikku jolla on muhkeat rinnat :D
Aivan kuin barbi. Ja akat menee kuin apinat tuon mielikuvan perässä.

[QUOTE="...";28508252]bla bla bla bla....samaa paskaa keskustelua. Keksikää jotain uutta.[/QUOTE]

Taisi osua arkaan paikkaa.

Pitäähän ihmetyttävistä asioista keskustella.

Vaikka näitä keskusteluja jatkuvasti onkin, vastaan silti. Moni pitää karvoitusta rumana, vaikka kuinka olisi luonnollista ja kuuluu naiseuteen etc, joten eivät halua että muut näkevät heidän karvoja pitävän.

[QUOTE="Sari";28508312]Taisi osua arkaan paikkaa.

Pitäähän ihmetyttävistä asioista keskustella.[/QUOTE]

Joo mutta tämä sama Jonskuna tekee vähintään joka toinen päivä aloituksen samasta asiasta. Ihme fiksaatio muiden karvoista. Sairasta.

Itse suosin trimmattua karvoitusta, tosin en ole pahaksi pistäny vaikka muija välillä yllättänyt posliinillakin. Semmonen harakanpesä ei oikeen houkuttele, nääs karvapallojen oksentelu olkkarin matolle ei ole mun juttu.

Eiköhän karvat tai karvattomuus ole jokaisen oma asia.

Yhteistyössä