Tuo on ihan totta mitä anksu kirjoitti; vuosi, kaksikin on niin lyhyt aika, että sen kestää. On eri asia heräillä lapsen takia kuin jonkun muun asian takia, se on luonnollinen syy. Näin minä ainaki oon tän asian aatellu
Voi olla,kyllä meillä alkoi jo 3-4 kk iässä nukkumaan lähes koko yön ja ilman mitään opettelua-minustakin ihmeen aikaisinAlkuperäinen kirjoittaja UUSI ÄITI:Onko tällä palstalla äitejä jotka oikeasti voisivat hetken miettiä vauva-aikoja ja vastata minulle.
Eli
miten vauvanne uniryhmi kehittyi kuukausien aikana, esim. milloin yösyötöt jäivät pois? Tai miten saitte ÖISIÄ syöttövälejä pidennettyä?
EI VOI OLLA ETTÄ VAUVA VAAN ITSE YHTÄKKIÄ ALKAA NUKKUMAAN KOKO YÖN ILMAN OPETTELUA TMS! Vai onko?
Tuttia? Meidän keskimmäinen lopetti nelikuisena tunnin välein tissuttelun tutin avulla. Oli silloin yli 8kg, eli ainakaan nälkää ei kärsinyt.Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Meidän esikoinen, nyt 1v8kk, jätti yösyötöt itse ollessaan 7kk. Hän sai korviketta. Toki yhäkin heräilee, ei varmaan ole heräämättä yhtään yötä nukkunut, mutta enpä ole minäkään ikinä Hän on myös aina ollut tosi kova syömään päiväsaikaankin.
Pikkuinen taas on ollut rintaruokinnalla, hän on nyt 7kk. Syö vielä useita kertoja yön aikana ja heräilee myös muutenkin joitakin kertoja, tällä hetkellä on aika rikkonaiset yöt kun pieni oppii vauhdilla uusia taitoja. Kiinteitä syö jonkin verran, mutta isoveljeensä nähden todella vähän. Tyttö söi rintaa tunnin välein päivin öin, silloin ennen kuin kiinteitä aloiteltiin, ja on todellakin pullea tyttö, ruokahalu sen mukainen Odottelen ihan rauhassa, ei mua yösyötöt haittaa kun neito nukkuu vieressä kuitenkin.
Kuinka unikoulua pidettiin? Miten kävi kun tulitte kotiin?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Meillä lapsi unikoulussa sairaalassa 10kk ikäisenä.
No mulla kolme lasta.Alkuperäinen kirjoittaja UUSI ÄITI:Onko tällä palstalla äitejä jotka oikeasti voisivat hetken miettiä vauva-aikoja ja vastata minulle.
Eli
miten vauvanne uniryhmi kehittyi kuukausien aikana, esim. milloin yösyötöt jäivät pois? Tai miten saitte ÖISIÄ syöttövälejä pidennettyä?
EI VOI OLLA ETTÄ VAUVA VAAN ITSE YHTÄKKIÄ ALKAA NUKKUMAAN KOKO YÖN ILMAN OPETTELUA TMS! Vai onko?
Lapsi oli sairaalassa yötä meni torstaina ja tultiin kotiin lauantaina. Vietin päivät lapsen kanssa sairaalassa ja sitten lähdin kotiin. Lapsi oppi nukahtamaan yksin. Ja se nukkui sitten myös kotona.Alkuperäinen kirjoittaja UUSI ÄITI:Kuinka unikoulua pidettiin? Miten kävi kun tulitte kotiin?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Meillä lapsi unikoulussa sairaalassa 10kk ikäisenä.
N.7 kuukauden ikäisenä pidettiin unikoulu, eli yösyömiset pois. Sitten oppi nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja UUSI ÄITI:Onko tällä palstalla äitejä jotka oikeasti voisivat hetken miettiä vauva-aikoja ja vastata minulle.
Eli
Jospa siulla ei ole sitten ollut äärimmäinen tilanne?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielestäni unikoulut on äärimmäinen ratkaisu. Ikinä en ole moista lapsilleni edes harkinnut.
öö..no meillä meni noin 2 viikkoa jokaisen lapsen kohdalla että söivät yöllä 2-3 kertaa tissiä,toisen viikon jälkeen jälkeen väheni kertaan ja kuukauden iässä nukkuivat n.22-6.eikä siinä varsinaisesti mitenkään mitään opetettu,siinä 22-23 aikaan alkoivat tankkaamaan sitä maitoa.koputtaa oikein puuta että on saanut 4 hyväunista vauvaa silloin hoitaa ja toivon että viides on samanlainen.Alkuperäinen kirjoittaja UUSI ÄITI:Onko tällä palstalla äitejä jotka oikeasti voisivat hetken miettiä vauva-aikoja ja vastata minulle.
Eli
On tutti käytössä kyllä. Siinä kuukauden iässä "opetin" syömään tuttia, se oli just sitä että tyttö käytti tissiä tuttina, masu oli sitten liian täynnä ja sain häntä kannella ympäriinsä. Tuohon tutti auttoi.Alkuperäinen kirjoittaja Oletko tarjonnut:Tuttia? Meidän keskimmäinen lopetti nelikuisena tunnin välein tissuttelun tutin avulla. Oli silloin yli 8kg, eli ainakaan nälkää ei kärsinyt.Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Meidän esikoinen, nyt 1v8kk, jätti yösyötöt itse ollessaan 7kk. Hän sai korviketta. Toki yhäkin heräilee, ei varmaan ole heräämättä yhtään yötä nukkunut, mutta enpä ole minäkään ikinä Hän on myös aina ollut tosi kova syömään päiväsaikaankin.
Pikkuinen taas on ollut rintaruokinnalla, hän on nyt 7kk. Syö vielä useita kertoja yön aikana ja heräilee myös muutenkin joitakin kertoja, tällä hetkellä on aika rikkonaiset yöt kun pieni oppii vauhdilla uusia taitoja. Kiinteitä syö jonkin verran, mutta isoveljeensä nähden todella vähän. Tyttö söi rintaa tunnin välein päivin öin, silloin ennen kuin kiinteitä aloiteltiin, ja on todellakin pullea tyttö, ruokahalu sen mukainen Odottelen ihan rauhassa, ei mua yösyötöt haittaa kun neito nukkuu vieressä kuitenkin.