Miksi äidin pitää meikata ja olla aina kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja Eiehkähehkee, muttakaunissilti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
minä laittaudun, kotona tosin vähemmän kuin johonkin lähtiessä mutta kuitenkin. Piristää mieltäkin, enkä halua olla kotonakaan virttyneissä verkkareissa enkä mikään plösö.
En suoraansanottuna suoraansanottuna ymmärrä jos ihminen ei tee itselleen mitään, vaikka miten oiskin vaan kotona.
 
vieras
Miekin tykkään olla naturelli mut välillä silloin tällöin tulee puuska et on ihan kiva vaan laittautua itteään varten ja pistän itteni hienoks vaikken mihinkään ois menossakaan. Istun sit nättinä sohvalla ja mussutan jotain hyvää. :D Muuten sit ei kyllä hävetä yhtään mennä kauppaan ilman meikkiä just niissä mukavissa lökäpöksyissä.
 
S
Yllatys, yllatys, myos lapset ovat esteetikkoja. Ja vaikka teista tuntuisikin etta voitte vieda lapsenne puistoon missa tahansa verkkareissa ja naama punaisena, niin uskon etta lapset katselevat mielummin nattia aitia.
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Tämä ei välttämättä asiaan liity, mutta muistui mun miehen lapsena letkauttama lausahdus äidilleen, kun tämä oli lähdössä ulos ja meikkaili + laittoi hiuksiaan...

"tuleeko meidän äitistäki nainen nyt?" :LOL:
Ihana :LOL:
 
mä oon meikannu elämäni aikana kolmesti:eek:missa häissäni,ollessani kaasona ja esiintyessäni telkkarissa.Muuten en meikkaa,miksi pitäis?Jos mun naama ei jollekki kelpaa ihan luomuna nii ei oo pakko kattoa mua :LOL: oon ihan nätti ilman meikkiäki ja ihokin on siisti.Mun mielestä on tärkeintä että pitää ittensä puhtaana ja siistinä.Se onnistuu ilman sitä että pakkeloi naamaansa kaks tuntia ennenku uskaltaa ihmisten ilmoille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
mä oon meikannu elämäni aikana kolmesti:eek:missa häissäni,ollessani kaasona ja esiintyessäni telkkarissa.Muuten en meikkaa,miksi pitäis?Jos mun naama ei jollekki kelpaa ihan luomuna nii ei oo pakko kattoa mua :LOL: oon ihan nätti ilman meikkiäki ja ihokin on siisti.Mun mielestä on tärkeintä että pitää ittensä puhtaana ja siistinä.Se onnistuu ilman sitä että pakkeloi naamaansa kaks tuntia ennenku uskaltaa ihmisten ilmoille.
Meneekin varmaan 2 tuntia, jos olet kolmesti meikannut. Muuten 10min pohjineen kaikkineen.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Äidin, kuten kaikkien ihmisten, on suotavaa olla siisti ja puhdas. Kaunis ei tarvitse olla
Mä peesaan sua. Siisti kyllä, mutta ei aina paklattu!
Juurikin näin. Itse en läheskään joka päivä meikkaa, mutta tukka on aina harjattu, ja puhtaat vaatteet päällä kun "ihmisten ilmoille" lähden.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
tää on muuten uskomatonta. mä saan kuulla usein, että " sä et näytä äidiltä,tai että sulla ois lapsia" SIIS MITÄ HITTOA?!?!? minkä näköinen on "äiti" ?
ilmeisesti on ihmisiä olemassa, jotka elää sitä myyttiä, että äiti elää vain lapsilleen, ettei hänellä olisi tarve näyttää nätiltä,koska jälikasvu on jo saatu. tiedä häntä.

vaikka mulla nyt ihan sama, minkänäköisiä tallaajia meitä on :)
tätä minäki oon kuullu.. "et sä näytä äidiltä" ja sit katotaan päästä varpaisiin suu auki.. ja mä vaan hymyilen että oonpa kuitenki :D

 
kolmen äiti
Fiiliksen mukaan. Joskus on kiva laittautua ja seuraavana päivänä taas vetää tennarit jalkaan. Riippuu täysin päivästä ja fiiliksestä. Meikkaan kevyesti päivittäin, moni ei edes huomaa että mulla on meikkiä (peitän tummat silmänaluset ja laitan ripsaria) , ihan jo sen takia jotta olisin pirteämmän näköinen. Ikä tekee tehtävänsä (ja ruuhkavuodet) :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
tää on muuten uskomatonta. mä saan kuulla usein, että " sä et näytä äidiltä,tai että sulla ois lapsia" SIIS MITÄ HITTOA?!?!? minkä näköinen on "äiti" ?
ilmeisesti on ihmisiä olemassa, jotka elää sitä myyttiä, että äiti elää vain lapsilleen, ettei hänellä olisi tarve näyttää nätiltä,koska jälikasvu on jo saatu. tiedä häntä.

vaikka mulla nyt ihan sama, minkänäköisiä tallaajia meitä on :)
tätä minäki oon kuullu.. "et sä näytä äidiltä" ja sit katotaan päästä varpaisiin suu auki.. ja mä vaan hymyilen että oonpa kuitenki :D
Tuttua on tää mullekin! :D
 
Blume
Plaah. Enpä tiedä odottaako tai olettaako joku äidin olevan meikattu ja aina kaunis. Ensinnäkin pudottaisin sanan "äiti" ensimmäisenä pois, äiteys ei ole mikään peruste olla meikkaamatta tai meikata. Joskin äiteyden tuoma kiire ei välttämättä anna kaikille aikaa itsensä ehostamiseen.

Enemmän sitä kuulee toisilta äideiltä ihmetyksiä ja negatiivisia huomautuksia siitä, että on meikattu. Jokainen varmasti ymmärtää, ettei äiti voi olla aina edustavimmillaan, mutta toisten mielestä siinä on jotain epäilyttävää, jos perheellinen nainen on huoliteltu ja meikattu. Ehkä heillä herää epäluulo, tuleeko tuolla narsistisella sialla hoidettua lapset ja perhe vai käyttääkö se kaiken aikansa itsensä laittamiseen. Vaan tiedäpä nyt...
 

Yhteistyössä