Miksen saa ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minää";29247897]Älykkyydellä tai tyhmyydellä ei ole mitään tekemistä ystävystymisen kanssa. Kummatkin ystävystyvät kaltaistensa kanssa. Pienikin varautuminen vaikuttaa varmasti siihen, etteivät ihmiset välttämättä halua ystävystyä. Mitä rennompi on, sitä helpompaa on saada ystäviä. Osaatko myös itse valita, kenen kanssa haluat ystävystyä ja tehdä "töitä" erityisesti heidän suhteensa. Ala pyytää mukavia ihmisiä kahville tms. Katso mitä seuraa! Ei ainakaan mitään kamalaa![/QUOTE]

Ihmiset ystävystyvät usein kaltaistensa kanssa, mutta tästä on poikkeuksia. Älykkään naisen on vaikea löytää ystävää, koska älykkäitä naisia on niin vähän. Toinen poikkeus on se, että kaunis ja ruma nainen ovat usein ystäviä, koska kauniimpi haluaa tuntea ylemmyyttä ja ystävän rumuus korostaa hänen kauneuttaan.

[QUOTE="vierailija";29247939]No kyllähän siitä etenkin naisten kesken voi seurata jotain "kamalaa", kuten kieltäytyminen ja naureskelu tai ihmettely selän takana "että miten se nyt silleen,siis aattele pyys vaan kahville,eihän me ees tunneta kunnolla tai tulla hyvin toimeen" tms.
Naisten välinen ryhmädynamiikka on oikeasti välillä aika mahdotonta, nappailla sieltä täältä vihjeitä mitä voi tehdä ja mitä ei kuuluakseen ns. joukkoon ja ollakseen hyväksytty.[/QUOTE]

Entäs jos ei lähtisi noihin peleihin mukaan? Ihan varmasti on naisia, jotka naureskelee selän takana, mutta jos rupeaa miettimään elämäänsä ja tekemisiään heidän mukaansa, saa varmasti miettiä loppuelämänsä. Mä olen onneksi kouluaikojen jälkeen päässyt tollasista naisista "eroon", lähipiirissä ei ole tuollaisia ja suuremmissakin ryhmissä osaan välttää heidän seuransa. Omat ystävätkään eivät yhtään arvosta tuollaisia seläntakanapahanpuhujia. Siis ap:lle: läheskään kaikki naiset eivät ole älyttömiä naureskelijoita!

Alkuperäinen kirjoittaja jäätön;29247972:
Ihmiset ystävystyvät usein kaltaistensa kanssa, mutta tästä on poikkeuksia. Älykkään naisen on vaikea löytää ystävää, koska älykkäitä naisia on niin vähän. Toinen poikkeus on se, että kaunis ja ruma nainen ovat usein ystäviä, koska kauniimpi haluaa tuntea ylemmyyttä ja ystävän rumuus korostaa hänen kauneuttaan.

Olen ite asunut viidellä paikkakunnalla ihan ympäri maata, isoilla ja pienillä paikoilla, ja jokaisesta on löytynyt älykästä seuraa. Ehkä eri asia olisi tietty, jos olisi joku Einstein-nero; niiden saattaa olla vaikea löytää kaltaistaan seuraa! Olen ihan varma, ettei kenenkään tarvii lähteä noihin ruma nainen - kaunis nainen -peleihin ja -ystävyyksiin mukaan. Muunlaisiakin ihmisiä on ihan hirveästi, ja noi pelejä pelaavat naiset ovat muiden mielestä niitä kaikista säälittävimpiä tapauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja jäätön;29247368:
Olet liian älykäs? Naiset sietävät miehen älykkyyttä, koska miehet ovat yleensäkin naisia älykkäämpiä. Toiselta naiselta ei älykkyyttä siedetä koska joutuisi kokemaan alemmuudentunnetta ja tuntisi itsensä tyhmäksi.

Salli minun nauraa.

Oon miettiny samoja juttuja kuin ap. Usein oon se "pariton" joka huomaa sitten että muut porukasta on ystävystyneet syvemmin ja tapailee toisiaan. Ja mäkin pk-seudulla, mites me meikäläiset voitais oikein alkaa kaveeraamaan? Ehkä me ymm'rrettäis toisiamme :)

[QUOTE="hahhah";29248000]Salli minun nauraa.[/QUOTE]

Kyllä se noin on. Samasta syystä miehet eivät halua vaimokseen älykkäämpää naista kuin he itse ovat. Tosin se ei useimmiten olisi muutenkaan mahdollista. Älykkään naisen on nimittäin vaikea sietää tyhmää miestä. Nainen pitää keskusteluista - myös älykäs nainen, joka rakastaa älykästä keskustelua. Törmäisinpä joskus sellaiseen naiseen jossa yhdistyisi molemmat; älykkyys ja kauneus. Vielä sellaista ei ole tullut vastaan ja ikääkin on jo 50 vuotta.

Kajaanissa ei pysty tutustumaan keneenkää, sen huomasin asuessani siellä 21v. Ovat niin sisäänpäin lämpeneviä, etteivät kelpuuta ketään pieniin piireihinsä. Nyt olen asunut 10v Vantaa/Espoo-akselilla ja täällä tutustuu paljon paremmin ihmisiin. Työkavereita, lasten harrastuksista ja varsinkin pelkästään lasten kautta kun syntyivät.

Olen saanut täältä laajan ystäväpiirin. Se on hyvä koska tukiverkostoa ei muuten täällä ole. Sellaiset ihmiset jäävät mieleen jotka ovat kiinnostuneita myös toisista ihmisistä, ovat iloisia ja helposti lähestyttäviä. Niitä ihmisiä tapaa mieluusti uudemmankin kerran. Myös ujoista ihmisistä olen saanut muutaman ystävän, vaikka ovatkin alussa arkoja. Mutta jutun edetessä ovat sitten vapaantuneempia ja varsinkin silloin, kun ollaan nähty jo useamman kerran.

Työkaverit ovat sattuneet olemaan aina samaa ikäluokkaa ja ottavat helposti uusia ihmisiä työpaikallensa. Näin ollaan sitten pidetty jos jonkinlaista tapaamista vapaa-aikanankin. Tsemppiä, ihan varmasti saat vielä ystäviä kun pidät vaan silmät auki :)

Yhteistyössä