Miksen saa elämästä kiinni millään???????????????????? APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odotan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odotan

Vieras
Siis kun joka päivä olen hermoraunioilla äitinä lasten kanssa enkä jaksa yhtään ylimääräistä. Haaveilen päivittäin liikunnasta ja muusta virikkeestä mutta kun en osaa lähteä minnekkään. Kotityöt eivät kiinnosta. Ulkoilu lasten kanssa, ei tule kuuloonkaan!

Kirjailija Tommy Tabermann eräässä kirjassaan kirjoitti erittäin osuvasti eli
Saat sen mistä luovut!
Muuta en osaa tuohon sanoa muutakuion, että Suosittelen näitä Tommyn kirjoja sekä Hellstenin kirjoja, jotka avaavat silmiä siitä, kuinka itse on itselleen se pahin peikko joka estää ihmistä toimimasta ja saamasta onnea itselleen...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Kirjailija Tommy Tabermann eräässä kirjassaan kirjoitti erittäin osuvasti eli
Saat sen mistä luovut!
Muuta en osaa tuohon sanoa muutakuion, että Suosittelen näitä Tommyn kirjoja sekä Hellstenin kirjoja, jotka avaavat silmiä siitä, kuinka itse on itselleen se pahin peikko joka estää ihmistä toimimasta ja saamasta onnea itselleen...

Olet liikaa kotona eli äkkiä liikkekannalle. Mä harrastan ite kuntosalilla käymistä ja se on ku terapiaa mulle. Iskä vaan joka toinen ilta tai aamu (riippuen työvuoroista) lasten kanssa kotona ja sinä lähdet kuntoilemaan!

Valitettavasti siitä on vuosia kun luin näitä kirjoja, niin en muista enää ihan tasan tarkkaan mutta jossakin niistä.

Samoin Tommy Hellstenin kirjat ovat erittäin hyviä ihmiselle, joka painii itsensä kanssa. Kirjastosta löytyy...
Voimia! ja tahtoa avata kirjat, jotka saattavat muuttaa sinunkin elämäsi?

päätä että teet joka päivä 3 sellaista asiaa, mitkä ovat ikäviä ja kun ne tehty, voit palkita itsesi tekemällä jotain kivaa tai vain olemalla, näin toimin itse. Teen kotityöt hurjalla vauhdilla, jotta pääsen niistä eroon ja sitten jää aikaa tehdä jotain kivaa

Yhteistyössä