Miksen nää joidenkin FB-kavereideni "seinää"???

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis muutaman kaverin profiilissa pääsen näkemään vaan sen "tietoja" sivun, kuvat, muistiinpanot ja kaverit, mut en lainkaan "seinää"!! Enkä myöskään pysty kirjottamaan ko. kavereiden seinälle tai nää heidän statuspäivityksiään. MIKSI NÄIN? Ja yhden kaverin kohdalla tämä tullut ihan yhtäkkiä, ennen näin kaikki päivitykset ym. Voiko niitä jostain itse säädellä kuka kaveri näkee mitäkin tms.?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23560839]Mut eikö sit kukaan sen kavereista voi nähä seinää, vai voiko sieltä plokata et toi ja toi ei saa nähdä, mut toi ja toi saa :)[/QUOTE] Juuri näin!

Hmm.. Jaa-a.. Kyllä se taitaa olla niin, että sut on poistettu kavereista!? : / Ei sitä seinää pysty vaan joltain kaverilta estää näkymästä.. kai!? Jospa joku viisaampi osaisi tähän vastata.. :)

hahha
Hmm.. Jaa-a.. Kyllä se taitaa olla niin, että sut on poistettu kavereista!? : / Ei sitä seinää pysty vaan joltain kaverilta estää näkymästä.. kai!? Jospa joku viisaampi osaisi tähän vastata.. :)
No kylläpä pystyy!!! kavereista pystyy tekee erilaiset "listat" ja sit rajata mitä näyttää kellekki. ja erikseen voi tilapäivityksetki valita, kelle näyttää ja kelle ei. samoin kuvat, ihan kaikki. Ootte te naiveja.

Joskus face sekoilee ja jumii eikä sen takia pääse seinälle. Mulla oli tänään samanlainen ongelma. Kyseessä oli vaan mun sisko ja se ei oo kyl mua blokannu :D Just vasta pääsin sen seinälle synttärionnittelut heittämään :)

käyttäjätili - yksityisyysasetukset - muokkaa asetuksia

sieltä sit voi joka kohtaa valita, et näkeeks kaverit vai mitkä ja haluaako esim omat tilapäivitykset ja omien kaverien julkasu estää joltain henkilöltä (esim. vain kaverit paitsi xxx xxxx). sillon siis ei seinä näy.

Yhteistyössä