Miksen muistanut, että koiranpennun kanssa on näin rankkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

feger

Tunnettu jäsen
21.09.2004
31 708
918
113
Everywhere
Se on satavarma, että jos teen jotain, mihin tarvitsen melkein täyden keskittymisen, pentu saa pissi-kakkikohtauksen.
Vai onkohan tuolla pissatulehdus, kun olen nyt tunnin sisään korjannut 3. pissaa lattialta ja käyttänyt pentua 4krt. "vessassa"?! :confused:
Hienosti ilmaisee pissahädän, vaikka ikää on vasta huomenna 10 viikkoa. Ei ole aiemmin ollut näin viksua pentua. :D

Mutta hieman tosiaan tuntuu raskaalta, onneksi tämä helpottaa päivä päivältä. Viime yönäkin nukuttiin jo 5h putkeen. ennen kun pennulle tuli tarve päästä ulos.

Mutta on se suloinen ja tottelevainen (mutta hieman itsepäinenkin) karvapallero! :heart:

Tänään sitä luultiin kaupungilla kahdesti saksanpaimenkoiraksi. Toinen niistä oli sakemannien kasvattaja. :O

Otimme koiranpennun ja täytyy sanoa että tuli aivan täytenä yllätyksenä pennun työläys. Aina jotain oli työpäivän jälkeen kotiin tultaessa tuhottu. Kiva kaveri, mutta käytännössä sama kuin vauvan saisi, niin työläs se pentu oli. Periaatteessa koira-ihminen olen, mutta koska lapsuudenkodin allergian vuoksi ei koiria meillä ollut ja nyt aikuisiällä halusin, niin kokemusta ei ollut. Sympatiani.

Meillä pentu 8,5vkoa.Itsekään en muistanut että tämä on näin työlästä.Hienosti osaa jo välillä mennä ovelle jos on hätä.Itse en ole ruvennut yöllä viemään ulos.
Minkä rotuinen ap:n koira on?

Tsekinpaimenkoira, siitä tulee suunnilleen tämän näköinen isona...

chodsky_pes.jpg

• Tykkää
Reactions: Halin ja Minskii
Oi, tuoreessa muistissa nuo fiilikset :) Meidän pentu on nyt puolivuotias ja nyt on jo helpompaa. Mutta kyllä alkuun tosiaan tuntui niinkuin olis vauvan saanut, varsinkin tuon sisäsiisteyskasvatuksen osalta. Onneksi tuo oppi tosi nopeasti sisäsiistiksi ja on hajottanut tähän mennessä vain yhden nettipiuhan ja mun korkkarin.

Oi, tuoreessa muistissa nuo fiilikset :) Meidän pentu on nyt puolivuotias ja nyt on jo helpompaa. Mutta kyllä alkuun tosiaan tuntui niinkuin olis vauvan saanut, varsinkin tuon sisäsiisteyskasvatuksen osalta. Onneksi tuo oppi tosi nopeasti sisäsiistiksi ja on hajottanut tähän mennessä vain yhden nettipiuhan ja mun korkkarin.
Joo, äkkiähän tämä helpottaa. :) Eikä tuo pentukaan ole ollut meillä kun vasta 2 viikkoa.

joo, se on rankkaa :D mulla on jotenki vieläki tuoreessa muistissa se ja meidän "pentu" on jo reilu 2 vuotta.. se toki teki tuhojaan toooosi pitkään yksin ollessaan, kaikki muu onki menny sit hyvin, mutta tuhojen takia en varmaan en unohda hevillä! nyt alkanut aikuistumaan ja osaa olla nätisti yksin kotosalla, mutta ei ihan heti varmaan iske uutta koirakuumetta :D

Viimeksi muokattu:
Jep, lapset sai opetettua kuiviksi ja omatoimisiksi niin mammaan iski koirakuume sillä seurauksella et meille tupsahti kerralla kaksi pentua. Voi jösses niitä alun öitä kun nukuit vaatteet päällä valmiina kirmaamaan ulos, jätösten siivoilua ja ruoan kanssa säveltämistä, ei jaksa nelikymppinen enää yöllä kukkua... Koiruudet oli n. 6kk kun oltiin hiihtoloma mökillä ja oppivat silloin sisäsiisteiksi.

Viime perjantai ystäväni, 7 lapsen töissä käyvä äiti tuli illalla meille hetkeksi rentoutumaan kahvikupin ääreen; lapset (2 kpl) oli kouluviikon ja perjantain liikuntapainotteisen harrastuksen jäljiltä hieman kierroksilla, isäntä katsoi (kuunteli) voive of the finl... tv:stä jokseenkin täysillä ja koirat riehu ja haukku: kaveri istui suu auki sohvalla ja tuumas et ei helvetti oisko sittenkin pitäny jäädä kotiin. Siellä oli kuulemma rauhallisempaa..

No joo, siis myös meidän riistanväristä lapinkoiraa on luultu pentupentuna saksanpaimenkoiraksi. Ukkeli vielä kysy multa rosun kuultuaan, että ootko nyt ihan varma, että toi on lapinkoira. Ei millään uskonut...:D (mun mielestä ei näyttänyt yhtään sakemannin näköinen)

No joo, siis myös meidän riistanväristä lapinkoiraa on luultu pentupentuna saksanpaimenkoiraksi. Ukkeli vielä kysy multa rosun kuultuaan, että ootko nyt ihan varma, että toi on lapinkoira. Ei millään uskonut...:D (mun mielestä ei näyttänyt yhtään sakemannin näköinen)
Mulle tää on ihan arkipäivää, kun tuota minun poroakin luullaan vauvasakemanniksi. Koirakoulussakin tultiin lulluttamaan "voi kun se on ihan vauva vielä!",, jepjep, olihan se silloin jo täyteen mittaan kasvanut. :D

Yhteistyössä