Miksen laihdu, vaikka jätin herkut pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 91kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen kuin elimistö menee säästöliekille, kalorin määrä on hyvin vähäinen, olisko ollu alta tuhat. Eli 1200kcal ruokavaliolla et saa itseäs vielä säästölle.

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Ennen kuin elimistö menee säästöliekille, kalorin määrä on hyvin vähäinen, olisko ollu alta tuhat. Eli 1200kcal ruokavaliolla et saa itseäs vielä säästölle.

No, varmasti ei sitten ole säästöliekillä, mutta luulen nestettä olevan yli oman tarpeen - millä ne saa veke??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:

No, varmasti ei sitten ole säästöliekillä, mutta luulen nestettä olevan yli oman tarpeen - millä ne saa veke??

Juomalla vettä, liikkumalla, vähentämällä suolan käyttöä nyt ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
syö ennemmin vaikka 6krt päivässä mutta vähän kerrallaan. tuollanen että tankkaat ittes ihan täyteen 2krt päivässä vaan, ei ole laihdutuksen kannalta hyvä.
lisäksi tuo light limsa kerää nestettä vaikkei siinä kaloreita olekaan.

Lisäksi se aiheuttaa väsymyspiikkejä, kun verensokeri heilahtelee paljon ja tekee mielitekojen hillitsemisestä vaikeampaa.
Light-limut aiheuttaa myös selluliittia :snotty:

Olisiko vichy parempi vaihtoehto?? Jotain hiilihapollista haluaisin..

Olis, ite koitan just vaihtaa PepsiMaxia siihen...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
syö ennemmin vaikka 6krt päivässä mutta vähän kerrallaan. tuollanen että tankkaat ittes ihan täyteen 2krt päivässä vaan, ei ole laihdutuksen kannalta hyvä.
lisäksi tuo light limsa kerää nestettä vaikkei siinä kaloreita olekaan.

Lisäksi se aiheuttaa väsymyspiikkejä, kun verensokeri heilahtelee paljon ja tekee mielitekojen hillitsemisestä vaikeampaa.
Light-limut aiheuttaa myös selluliittia :snotty:

Olisiko vichy parempi vaihtoehto?? Jotain hiilihapollista haluaisin..

vichyssä on usein suolaa, eli katso sellainen jossa ei ole niin sitten ei taas lisää sitä turvotusta.

Mulla nopeutui laihtuminen kun lisäsin veden juontia litrasta kahteen litraan ja lisäksi vihreää teetä. Vessassa saa kyllä juosta jatkuvasti. Laske tarkkaan se määrä kaloreita jonka verran sun kuuluu syödä että laihtuisit esimerkiksi täällä http://www.iltalehti.fi/painopaivyri/ ja pysy niissä kalorimäärissä tarkkaan. Näin minä olen onnistunut.

joo vissy on paljon parempi! =)
nestettä saat pois ananaksella,mansikoilla,keräkaalella ja jollain muulla mutta en nyt muista millä :D lisäksi se että juot vettä paljon (pidä vaikka 1,5litran vesipullo lähettyvillä aina niin näet miten paljon juot) ja kunnon venyttely/jooga/pilates saa nesteet kiertämään elimistöstä. pitkät kävelylenkit on myös tosi hyviä just laihdutusta ajatellen.

sokeriin kannattaa kiinnittää huomiota,sitä kun on melkeen jokapaikassa. proteiinia kannattaa syödä ja ne hiilihydraatit pois kokonaan tai siis minimiin.
hedelmistä jätä pois banaanit,viinirypäleet,rusinat ym paljon energiaa sisältävät.
ota töihin pieniä välipaloja niin että tulee syötyä säännöllisesti,pidä ruokapäiväkirjaa niin näet missä mättää ;)

Mun mielestä pitäis vaihtaa tuon vichyn ja veden määrä... Eli 1,5l vettä ja n.0,5l vichyä...
Aina vesipullo töissä ja hörppiä pitää koko ajan, sinullahan oli fyysinen työ!?!
Aika hyviä ohjeita olet mielestäni saanu... =)

Minä söin 5krt/pv laihduttaessa, join paljon vettä ja söin vihanneksia. Itsestäni huomasin että piti syödä säännöllisesti jotta elimistö pelasi. Mistään en luopunut kokonaan vaikka epät.rajoitin. Nyt taas pitäs ottaa niskasta ja alottaa remppa painon kanssa. Tuo että söi harvoin, ei toiminut.

Mulle sopi tällainen laihdutus: aloin noudattaa lasten ruoka-aikoja, eli söin viisi kertaa päivässä, enkä muuta. Silloin söin kuitenkin juuri niin paljon kuin halusin. Aluksi poljin kuntopyörää joka ilta 15 min. Uin kerran viikossa kilometrin. Lisäksi pidin herkkupäivän joka lauantai, jolloin sain lasten mentyä nukkumaan herkutella esim. karkeilla, suklaalla tai jäätelöllä. Näin lähti vuodessa 10 kiloa. Tässä oli se hyvä puoli, että tämä ruokailutapa jäi pysyväksi, eli en ole lihonut takaisin.

Yhteistyössä