vieras
No senkus tuuletat römpsääs kaupungilla liikkuessasi. Kyllä sen nyt kaikki tajuavat, kun vastaan tulevat, että hiivaa sä vaan ehkäiset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä ne ihan taaperoikäisillekkin on hyväksi eikä vaan pikkuvauvoille. Taaperotkin käyttää monet vielä vaippoja. Oikeastaan monille aikuisillekkin tekee hyvää, ehkäisee mm. hiivaa tehokkaasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On eri asia vauvan ilmakylvyt peiton päällä tms kuin isomman muksun pomppiminen paljaana. Kyllä minä tiedän, että ilmakylvyt on hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja lapseton "teini":kamalaa jos lapsesi on muka niin saastaisia etteivät voi omassa kodissaankaan ilman housuja olla. Ilmakylvyt pepulle nimittäin tekee usein hyvääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
En ymmärrä sitäkään että lapset kotona pomppii sohvilla jne paljaalla pepulla. Ei se takamus nyt niin puhdas ole. Yök!
Niin, nyt te varmaan ajattelette että olen lapseton teini. En ole vaan 35v viiden lapsen äiti.