hyi
Siinä vesirajassa temmeltävät perseet paljaana, kuseskelevat ja pahimmassa tapauksessa vääntävät paskat...
Pysyisi ainakin ne paskat siellä sisällä...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:ihan niinku tekisivät vaikka ne uikkarit olis jalassa
Joo, no pysy sinä vaikka kotona.Alkuperäinen kirjoittaja -:Pysyisi ainakin ne paskat siellä sisällä...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:ihan niinku tekisivät vaikka ne uikkarit olis jalassa
KUsee varmaan eikä se hygieenisyydestä ole kinni vaan se on vaan helvetin ällöttävän näköistä kun kuset valuu pitkin kinttuja ja paskat tursuaa rantaveteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jospa jäät kotiammeeseen uimaan, keitä vedet ensin kattilassa että tulee mahollisimman steriili vesi voin kertoa, että sinne yleiseen uimaveteen kusee niin lapset kuin aikuiset, oli niillä uikkarit jalassa tai ei.
Muakin ällöttää.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Siinä vesirajassa temmeltävät perseet paljaana, kuseskelevat ja pahimmassa tapauksessa vääntävät paskat...
ahaa, eli se paska mitä et näe ei haittaa? vaikka uisit siinä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:KUsee varmaan eikä se hygieenisyydestä ole kinni vaan se on vaan helvetin ällöttävän näköistä kun kuset valuu pitkin kinttuja ja paskat tursuaa rantaveteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jospa jäät kotiammeeseen uimaan, keitä vedet ensin kattilassa että tulee mahollisimman steriili vesi voin kertoa, että sinne yleiseen uimaveteen kusee niin lapset kuin aikuiset, oli niillä uikkarit jalassa tai ei.
En mä ui.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ahaa, eli se paska mitä et näe ei haittaa? vaikka uisit siinä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:KUsee varmaan eikä se hygieenisyydestä ole kinni vaan se on vaan helvetin ällöttävän näköistä kun kuset valuu pitkin kinttuja ja paskat tursuaa rantaveteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jospa jäät kotiammeeseen uimaan, keitä vedet ensin kattilassa että tulee mahollisimman steriili vesi voin kertoa, että sinne yleiseen uimaveteen kusee niin lapset kuin aikuiset, oli niillä uikkarit jalassa tai ei.
Mä oon 40v ja en muuten ikinä koskaan ole nähnyt rannalla lapsen holtittomasti kusevan tai paskovan uimassa / leikkimässä ollessaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:KUsee varmaan eikä se hygieenisyydestä ole kinni vaan se on vaan helvetin ällöttävän näköistä kun kuset valuu pitkin kinttuja ja paskat tursuaa rantaveteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jospa jäät kotiammeeseen uimaan, keitä vedet ensin kattilassa että tulee mahollisimman steriili vesi voin kertoa, että sinne yleiseen uimaveteen kusee niin lapset kuin aikuiset, oli niillä uikkarit jalassa tai ei.
kamalaa jos lapsesi on muka niin saastaisia etteivät voi omassa kodissaankaan ilman housuja olla. Ilmakylvyt pepulle nimittäin tekee usein hyvääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
En ymmärrä sitäkään että lapset kotona pomppii sohvilla jne paljaalla pepulla. Ei se takamus nyt niin puhdas ole. Yök!
Niin, nyt te varmaan ajattelette että olen lapseton teini. En ole vaan 35v viiden lapsen äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
En ymmärrä sitäkään että lapset kotona pomppii sohvilla jne paljaalla pepulla. Ei se takamus nyt niin puhdas ole. Yök!
Niin, nyt te varmaan ajattelette että olen lapseton teini. En ole vaan 35v viiden lapsen äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
no olisko jo vähän ERI ASIA?
Peesi!
Kerran kyläpaikassa housuton mukula istui pöydällä..sen jälkeen kaffit siinä...Arvaatte varmaan otinko pullaa...
Lapsen käsi kävi haaroissa ja pullavadilla.... :$
On eri asia vauvan ilmakylvyt peiton päällä tms kuin isomman muksun pomppiminen paljaana. Kyllä minä tiedän, että ilmakylvyt on hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja lapseton "teini":kamalaa jos lapsesi on muka niin saastaisia etteivät voi omassa kodissaankaan ilman housuja olla. Ilmakylvyt pepulle nimittäin tekee usein hyvääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
Just tuonkin takia ne pyllyt voisi paljaana vilkkua vain omakotitalon pihalla. Niitä sairaita liikkuu nykyään ja paljon.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Meillä loppui lasten nakuna rannalla oleminen kun siellä käy yksi mies kuvaamassa niitä alastomia pikkuisia =/
No kyllä ne ihan taaperoikäisillekkin on hyväksi eikä vaan pikkuvauvoille. Taaperotkin käyttää monet vielä vaippoja. Oikeastaan monille aikuisillekkin tekee hyvää, ehkäisee mm. hiivaa tehokkaasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On eri asia vauvan ilmakylvyt peiton päällä tms kuin isomman muksun pomppiminen paljaana. Kyllä minä tiedän, että ilmakylvyt on hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja lapseton "teini":kamalaa jos lapsesi on muka niin saastaisia etteivät voi omassa kodissaankaan ilman housuja olla. Ilmakylvyt pepulle nimittäin tekee usein hyvääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä:Juuri tuonkaan takia en moisesta tykkää. Housut jalkaan AINA, kun on vieraita tai ollaan yleisillä paikoilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ymmärrä sitä paljaana pomppimista. Meneehän sinne takapuoleen nyt hiekkaakin kun ei housuja ole.
Peesi!
Kerran kyläpaikassa housuton mukula istui pöydällä..sen jälkeen kaffit siinä...Arvaatte varmaan otinko pullaa...
Lapsen käsi kävi haaroissa ja pullavadilla.... :$