Miksei voi ikinä sano mitään hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Aina pakko lytätä vielä vähän lisää. Olisko se niin hemmetin vaikeeta vaikka kehasta uusia kenkiä tai vaikka edes hymyillä? Tai sano edes että kivaa loppupäivää? Minkä ihmeen takia aina on pakko laukoa jotain negatiivista? Jos on hyvillä mielin liikenteessä, niin miksi aina löytyy se ilonpilaaja, jonka mielestä uusi kampaus on kammottava ja kaikki huonosti.

Terveisin tyyppi, joka oli hyvin iloinen uusista näteistä kengistä, mutta jotka tuttu haukkui lyttyyn. Harmittaa niin vietävästi, kun mun mielestä noi on tosi kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Aina pakko lytätä vielä vähän lisää. Olisko se niin hemmetin vaikeeta vaikka kehasta uusia kenkiä tai vaikka edes hymyillä? Tai sano edes että kivaa loppupäivää? Minkä ihmeen takia aina on pakko laukoa jotain negatiivista? Jos on hyvillä mielin liikenteessä, niin miksi aina löytyy se ilonpilaaja, jonka mielestä uusi kampaus on kammottava ja kaikki huonosti.

Terveisin tyyppi, joka oli hyvin iloinen uusista näteistä kengistä, mutta jotka tuttu haukkui lyttyyn. Harmittaa niin vietävästi, kun mun mielestä noi on tosi kivat.

Ostitko crocsit? :D

Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:

Ostitko crocsit? :D

En.. Ne ei säväytä mua. :laugh:

Mulle ei tulis mieleenkään sanoa jotain tylyä kenenkään asusteista tms. vaikka mitä mieltä olisin. Mutta kyllähän niitä aina välillä vastaan tulee, jotka töksäyttävät mielipiteensä vähemmän hienovaraisesti. Jos sattuu olemaan herkkä ja huono päivä itsellä, saattaa mieli mustua, mutta yleensä vaan mielessäni tuumaan että hyvät päivänjatkot vaan sullekin :whistle:

Olisko se oikeesti niin vaikeeta sanoa toiselle jotain nättiä? Kun oikeesti, jollekkin jolla on huono päivä, sillä on tosi iso merkitys. Kyllä musta on ainakin mukava kehua muita. Kunhan ei vedä yli ja ala peppuja nuolemaan. Vilpitön kehu on paras kehu.

Mä en viitsi haukkua toisten vaatteita taikka asusteita, oli ne uusia tai ei.Jokainen saa pitää sellasia vaatteita kun haluaa ja jos en niistä ite pidä niin en vain osta sellasia.

Ei kannata välittää toisten typeristä sanoista, nautit vain uusista kengistä ne on varmasti kivat =)

Kamerasta akku loppu, mut kengät on tollaset:

http://www.andiamo.fi/Product.aspx?SiteGroupID=20

Mikäli onnistui. Sain nuo kummitädiltä ja olin ihan tosi tosi iloinen, kun kerrankin on ostanut tosi nätit kengät. Ja olen kyllä vieläkin iloinen erittäin mieluisasta yllätyslahjasta.

Muok, ei onnistunut!

Yhteistyössä