Miksei voi antaa palautetta huuto.netissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Siinäpä se kysyms tulikin.
Mua jotenkin ärsyttää sunnattomasti, sillä kaupankäynti on helpompaa kaikin puolin, jos palautteita on enemmän.
EN vaan tajua, miksi satoja positiivisia palautteita saanut ihminen ei vaivaudu antamaan muille palautetta.
Tekisi mieli melkein vaihtaa antamani palaute neutraaliksi ihan vaan kostoksi :kieh:

Minunkin kohdalle kävi tapaus jossa naisella yli 900 palautetta.Eikä ole antanut itse yhdellekkään.
Laitoinkin hälle viestiä kun huomasin.Hän sanoi ei kuulu hänen tapoihin antaa palaute.Ja huutonetin säännöissä onkin palaute olisi suotavaa kaupantekoyhteydessä mutta ei PAKOLLINEN.Näin haalivat itselleen palautteita ,inhottavaa :kieh: Lisään vielä,kostoksi ei saa antaa negaa tai neutr jos jättää antamatta palautteen.Niin paskajuttu kun onkin

sama täällä p*******le! pari kertaa tullu sellanen jopa vastaan et myyjä tai ostaja laittaa viestillä et : muistathan antaa palautetta niitä on mukava saada |O ja sit ite jättää pistämäti vaikka s-postilla kiittää ja toivottaa hyvää keväänjatketta.

Itse käytän huutonettiä ostoon ja myyntiin, en enää välitä vaikka en palautetta saakaan, itse annan aina palautteen, se ei paljoa vaadi, mutta en vaivaa päätäni jos joku ei muista, jaksa, viitsi tai halua palautetta antaa. Minulla ei ole paljon "pisteitä" mutta hyvin olen saanut tavaraa ostettua ja myytyä, eli ei se palautteiden määrä niin ratkaisevaa ole kaupankäynnin kannalta.

Sitä olen itsekin ihmetellyt. Nimittäin palautteen a<nto kuuluu osana kaupantekoon. Itsellä on tapana antaa yleensä heti palaute, kun huutaja on maksanut tuotteen. Samalla ilmoitan myös, että tuote on jo matkalla. Ostajana laitan palautteen, kun tuote on perillä.

Pakollista ei tietenkään ole, mut mun jotenkin ihmeellistä, ettei niin pientä vaivaa jaksa nähdä, kun kuitenkin jaksaa ottaa tuotteesta kuvia, laittaa myyntiin, pitää yhteyttä ostajan kanssa ja vielä köpötellä postiin.
Yllättäen ei k.o. kauppakumppanista ole kuulunut mitään, kun ole kysynyt voisiko hän ystävällisesti antaa palautetta.

Yhteistyössä